0 1 0 0 0 16.12.2010Zmiany w Dziale Technologii agencji MRM WorldwideDział Technologii agencji MRM Worldwide, zarządzany przez Arkadiusza Barańskiego, liczy obecnie siedmiu specjalistów. Agencja wdraża autorski program wspomagający koordynację realizowania zleceń.
0 1 0 0 0 16.12.2010Amica Design ClubAgencja marketingu zintegrowanego Momentum Worldwide opracowała kampanię Amica Design Club dla firmy Amica Wronki. Stronę internetową akcji przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.
0 1 0 0 1 16.12.2010Przybywa fanów bloga Pani TereskiTrwa kampania świąteczna promująca blog Pani Tereski. Po pierwszym miesiącu liczba fanów e-ambasadorki marki Dr Oetker przekroczyła na stronie fanowskiej w portalu Facebook 1500 osób.
0 1 0 0 0 16.12.2010LTM dla sieci reklamowej ProcomAd i serwisu AdBreakerAgencja LTM Communications rozpoczęła współpracę z firmą ProcomAd, tworzącą nową sieć reklamową w Internecie. Zajmie się kompleksową obsługą public relations firmy i jej produktu – Reklamy Potwierdzonej w serwisie AdBreaker.
0 1 0 0 0 16.12.2010Polish National Sales Awards po raz trzeci1 grudnia rozpoczęła się trzecia edycja konkursu, w którym nagradzani są najlepsi profesjonalni sprzedawcy oraz zespoły, trenerzy i menedżerowie sprzedaży w Polsce.
0 1 0 0 0 16.12.2010Mój następca wkrótce wyrośnie! – wizerunkowa akcja w PraktikerzeOd 10 do 24 grudnia br. trwa proekologiczna akcja Praktikera pod hasłem „Mój następca wkrótce wyrośnie!”. Każda kupiona w ramach akcji cięta choinka zostanie zastąpiona na wiosnę nowym drzewkiem zasadzonym z inicjatywy marki. Przedsięwzięcie ma charakter wizerunkowy i inicjuje działania firmy Praktiker w zakresie ekologii i ochrony środowiska naturalnego.
0 1 0 0 0 16.12.2010Prezenty za przepisy na stronie fanowskiej KnorraOd kilkunastu dni na stronie „Co dziś na obiad?” marki Knorr w serwisie Facebook odbywa się konkurs pt. „Mój sposób na Święta”. Fan profilu może otrzymać nagrodę w zamian za przepis, poradę albo opowieść związaną z Bożym Narodzeniem. Nagroda główna to nauka gotowania w Hiszpanii.
0 1 0 0 0 16.12.2010Nowy projekt Focus Media Group dla BNP Paribas FortisW oddziałach banku BNP Paribas Fortis rozpoczęła się właśnie akcja pod hasłem „Czas Przedsiębiorcy”, przygotowana przez Focus Media Group, agencję marketingu zintegrowanego.
0 1 0 0 0 16.12.2010Fortress Gifts dla BobovityLider na rynku wielkowolumenowych promocji gadżetowych dla firm – Fortress Gifts przeprowadził kampanię gadżetową dla marki Bobovita, należącej do koncernu Nutricia. Przedmiotem akcji były piankowe kolorowe puzzle, dołączane do opakowania kaszki mleczno-ryżowej Bobovita.
0 1 0 0 0 16.12.2010Grupa Pino.pl z ARBOinteractiveOd listopada br. Grupa Pino.pl współpracuje z ARBOinteractive w zakresie sprzedaży i administracji powierzchni reklamowej na jej serwisach. Współpraca obejmuje reklamę display, intekstową oraz wideo.