0 2 0 0 0 5.01.2011Desperados z osobistą naklejką poleca się na karnawałTrzy tradycyjne butelki piwa, trzy butelki bez etykiet oraz trzy różne rodzaje naklejek, które można dowolnie miksować, aby stuningować swoją własną butelkę. Takie właśnie zestawy proponuje imprezowiczom Desperados. Wybierać można spośród sześciopaków z motywem muzycznym, zimowym lub miejskim.
0 1 0 0 0 5.01.2011Rossignol Demo Tour 2010/2011Po raz szósty w Polsce organizowany jest Rossignol Demo Tour. Testy sprzętu tej znanej marki odbędą się w ośmiu polskich ośrodkach narciarskich. W kampanii Rossignol połączył siły z globalnymi partnerami – Citroenem i HP.
1 1 0 0 0 5.01.2011Emocje Inspirują. Nowy konkurs marki VelvetZ początkiem stycznia br. rozpoczął się ogólnopolski konkurs konsumencki Emocje Inspirują, organizowany przez producenta chusteczek Velvet. To kontynuacja kampanii wizerunkowej „Let it out. Uwolnij emocje”. Tym razem należy wyrazić emocje we własnym projekcie pudełka chusteczek.
0 1 0 0 0 5.01.2011Bezpłatne seminarium dla MŚP poświęcone prawnej ochronie innowacjiInstytut Prawa Własności Intelektualnej Uniwersytetu Jagiellońskiego zaprasza przedstawicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw do bezpłatnego udziału w seminarium pt. „Ochrona innowacyjnych rozwiązań prawami własności intelektualnej”, które odbędzie się 17 stycznia 2011 r. w Krakowie, w godz. 9.30-15.00, w siedzibie Instytutu Prawa Własności Intelektualnej UJ, ul. Józefa 19, 31-056 Kraków.
0 1 0 0 0 5.01.2011Pałac Kultury z wielkim sercem – znakiem akcji WOŚP4 stycznia na wschodniej elewacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie (od ulicy Marszałkowskiej) zamontowana została dekoracja przypominająca o XIX Finale akcji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Wydrukowana na siatce winylowej, ma wymiary 33 x 36,4 m (ponad 1200 m. kw.) i wraz z elementami montażowymi waży około 500 kg. Całość kosztów związanych z montażem i demontażem konstrukcji pokrywa firma Jet Line.
0 1 0 0 0 5.01.2011FBD zdobyło K2Agencja Fresh Brand Design wygrała przetarg na obsługę strategiczną i kreatywną wszystkich brandów marki motoryzacyjnej K2 w 2011 r.
0 1 0 0 0 5.01.2011Można głosować na Antynagrody Marketingu Sportowego w PolsceJuż po raz czwarty internauci wybierają najbardziej kompromitujące wydarzenie związane ze sponsoringiem i marketingiem sportowym w Polsce. Propozycje wydarzeń zgłaszane były przez czytelników portalu MarketingSportowy.pl przez cały ubiegły rok. Zwycięzca zostanie wybrany w głosowaniu internetowym.
0 3 0 0 0 5.01.2011Różowe flamingi w BytomiuNajwiększa w mieście galeria handlowa świętuje sezon wyprzedaży kampanią ambientową. Rozstawia w mieście stado różowych flamingów.
0 1 0 0 0 5.01.2011Milion użytkowników agregatora na olejuPonad milion unikalnych użytkowników zyskał w grudniu serwis z przepisami kulinarnymi „Z pierwszego tłoczenia” (www.zpierwszegotloczenia.pl). Strona miała w tym czasie prawie 1,5 mln odwiedzin i ponad 7 mln odsłon. To efekt pomysłu na agregację treści z blogów oraz kampanii w wyszukiwarkach, prowadzonej przez Max Weber / Young & Rubicam Brands (kampania promocyjna objęła wyszukiwarkę i sieć reklamową Google’a).
0 1 0 0 0 4.01.2011Studio DN odświeżyło wizerunek Polskiego CukruZaprojektowane w Studio DN, odświeżone opakowania cukru kuszą łagodniejszymi kolorami niż w poprzedniej wersji. Górny panel zyskał delikatniejszą, zakrzywioną linię i nadający charakteru gradient, w który wpisuje się nowoczesny, odświeżony logotyp marki. Opakowanie nabiera emocji za sprawą symbolu serca oraz wizualizacji graficznych i zdjęć. Sam napis uległ uproszczeniu, co ułatwia komunikację marki na półce.