Milion użytkowników agregatora na oleju
  • 0
  • 1
5.01.2011

Milion użytkowników agregatora na oleju

Ponad milion unikalnych użytkowników zyskał w grudniu serwis z przepisami kulinarnymi „Z pierwszego tłoczenia” (www.zpierwszegotloczenia.pl). Strona miała w tym czasie prawie 1,5 mln odwiedzin i ponad 7 mln odsłon. To efekt pomysłu na agregację treści z blogów oraz kampanii w wyszukiwarkach, prowadzonej przez Max Weber / Young & Rubicam Brands (kampania promocyjna objęła wyszukiwarkę i sieć reklamową Google’a).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 stycznia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Studio DN odświeżyło wizerunek Polskiego Cukru

Zaprojektowane w Studio DN, odświeżone opakowania cukru kuszą łagodniejszymi kolorami niż w poprzedniej wersji. Górny panel zyskał delikatniejszą, zakrzywioną linię i nadający charakteru gradient, w który wpisuje się nowoczesny, odświeżony logotyp marki. Opakowanie nabiera emocji za sprawą symbolu serca oraz wizualizacji graficznych i zdjęć. Sam napis uległ uproszczeniu, co ułatwia komunikację marki na półce.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.01.2011

Okładka „K Mag” wyróżniona przez prestiżowy Le Book

Okładka magazynu „K Mag” została zaliczona do „Najlepszych okładek według Le Book 2010” („Best of magazine covers by Le Book 2010”), tym samym znalazła się w prestiżowym zestawieniu obok takich tytułów jak „Vogue France”, „Elle UK”, „Harper’s Bazaar”, „I-D”, „Interview”, „Wallpaper” czy „GQ”. Okładka ta pochodzi z lipcowo-sierpniowego numeru („Easy Rider”). Autorką okładkowego zdjęcia Oli Ściślewskiej jest Sonia Szóstak.