0 1 0 0 0 7.01.2011TravelCamp w KrakowieW Krakowie spotkają się praktycy i eksperci, by rozmawiać na temat efektywnego wykorzystania strategii marketingowych w turystyce i hotelarstwie. W czwartek, 20 stycznia, w hotelu Orient rusza kolejna, trzecia już edycja spotkania TravelCamp.
0 1 0 0 0 7.01.2011Premiera filmu YouTube „Dzień z życia” na Sundance Film Festiwal27 stycznia będzie można obejrzeć na YouTube premierę filmu „Dzień z życia” podczas Sundance Film Festiwal. Relacja na żywo na youtube.com/lifeinaday o 18:00 czasu północnoamerykańskiego. Dla widzów, którzy nie będą mogli obejrzeć filmu, będzie on dostępny ponownie 28 stycznia o 19:00 w lokalnych strefach czasowych oraz z napisami w 25 językach. Będzie to jedyna szansa na zobaczenie filmu przed jego udostępnieniem w wybranych kinach i na życzenie (film dostępny będzie w wybranych regionach), a także na stałe online w późniejszym terminie w 2011 roku.
0 1 0 0 0 7.01.2011Reklama WOŚP w witrynach mobilnychMobiserve (spółka zajmująca się rozwiązaniami mobilnymi) wspiera WOŚP w serwisach mobilnych. Przygotowała kreacje reklamowe i zajęła się rezerwacją powierzchni reklamowej u największych wydawców posiadających strony WWW w wersji na telefony komórkowe.
0 1 0 0 0 7.01.2011Kamis w prasie i na outdoorzeRuszyła kampania nowej linii produktów Kamis – Danie ze smakiem. Kampania ma charakter informacyjny i wizerunkowy, a jej celem jest prezentacja nowego konceptu kulinarnego oraz wzbudzenie zainteresowania produktami Kamis w kontekście nowoczesnych rozwiązań kulinarnych. Kampania obejmie prasę, outdoor oraz niestandardowe nośniki udostępnione przez Look TV.
0 1 0 0 0 7.01.2011Castrol sponsoruje lożę w barzeOd dziś Confashion Sport Bar – podobnie jak obiekty budowane na Euro 2012 – ma swojego sponsora strategicznego. Przez najbliższe dwa lata oficjalna nazwa warszawskiego lokalu brzmi Castrol Confashion Sport Bar.
1 1 0 0 3 7.01.2011Kampania Orange z udziałem Rafała Bryndala (wideo)Ruszyła kolejna edycja Wielkiej Loterii Orange, a wraz z nią kampania informacyjna autorstwa agencji Publicis. W przygotowanej kreacji telewizyjnej do udziału w loterii namawia satyryk i dziennikarz Rafał Bryndal.
1 2 0 0 0 7.01.2011Tomasz Karolak w kampanii Hyundai (wideo)Hyundai Motor Poland rozpoczyna telewizyjną odsłonę kampanii reklamowej promującej ofertę rocznika 2010. Zamiast informować wyłącznie o atrakcyjnych cenach, importer zaprasza do salonów dealerskich na jazdy testowe. Wystarczy odbyć jazdę testową dowolnym modelem Hyundaia i odpowiedzieć na jedno pytanie, aby wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest Hyundai Genesis Coupe.
0 1 0 0 0 6.01.2011Ranking miast i regionów według szefów promocjiWedług wyników badania „Promocja jednostek samorządu terytorialnego w opinii szefów promocji" przeprowadzonego przez Fundację Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc, najbardziej doceniane są starania promocyjne Poznania i Wrocławia, a spośród województw: śląskiego i małopolskiego. Na dalszych miejscach w tym rankingu pojawiały się miasta: Gdańsk, Lublin, Gdynia, Szczecin i Kraków.
0 1 0 0 0 5.01.2011Sto tysięcy lizaków dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej PomocySto tysięcy minilizaków w kształcie serca przygotowano na XIX Finał WOŚP. Grafika opakowania nawiązuje do głównego motywu tegorocznego finału. Lizaki przekazała firma Słodkie Upominki, zajmująca się produkcją i projektowaniem słodyczy reklamowych.
0 1 0 0 0 5.01.2011Pięć nowych firm dołącza do IAB PolskaZ początkiem stycznia 2011 roku IAB Polska zyskało pięciu nowych członków nadzwyczajnych – Grupę Biznes Polska (wortale biznesowe), Next Starcom (agencja interaktywna należąca do grupy Starcom MediaVest), Boldmind (agencja interaktywna), Evolution Media Net (sieć reklamy internetowej) i AGB Nielsen Media Research (firma badawcza specjalizująca się w telemetrycznych badaniach oglądalności telewizji). Aktualnie w ramach IAB Polska działa 156 firm członkowskich.