1 1 0 0 0 31.01.2011Kampania Fundacji Wcześniak w mediach społecznościowych i Cinema City (wideo)Małgorzata Ostrowska-Królikowska została ambasadorką Fundacji Wcześniak i występuje w kampanii reklamowej Fundacji, pt. „Wcześniaki. Sprawa wielkiej wagi”.
1 1 0 0 0 31.01.2011W Heyah dostajesz za nic – nowa przygoda kota Ryśka (wideo)Od 1 lutego fani kota Ryśka będą mogli obejrzeć kolejny spot z jego udziałem. Tym razem Rysiek w reklamie zmierzy się z nowym bohaterem, dostając za nic nowy telefon w cenie od 1 zł.
0 1 0 0 0 31.01.2011Telepizza zagra w filmiePierwszego lutego rozpoczyna się promocja filmu „Wojna żeńsko-męska” z Sonią Bohosiewicz, Tomaszem Kotem i Wojtkiem Mecwaldowskim. Dystrybutorem i producentem filmu jest firma Monolith Films, współpracująca już po raz kolejny z Telepizzą.
0 1 0 0 0 31.01.2011Cube Promotion klubowo dla DavidoffaAgencja Cube Promotion realizuje serię niepublicznych akcji promocyjnych dla marki papierosów Davidoff w wybranych klubach premium w Polsce.
0 1 0 0 0 31.01.2011SkyMed – nowa agencja marketingu medycznego na rynkuNa rynku pojawiła się nowa agencja świadcząca usługi z zakresu marketingu i public relations dla branży medycznej. SkyMed chce świadczyć usługi kompleksowego tworzenia wizerunku placówek medycznych – począwszy od wizerunku wnętrza (na przykład gabinetu), a skończywszy na wizerunku w mediach.
0 1 0 0 0 31.01.2011Agencja reklamowa Graffiti zmienia nazwęNa początku 2011 roku agencja reklamowa Graffiti z Chorzowa zmieniła nazwę na .bringMore Advertising.
0 1 0 0 0 31.01.2011Yuplo: zintegrowany e-mail marketing oraz CRM onlinePonad tysiąc firm wzięło udział w testach beta systemu Yuplo, który umożliwia pozyskiwanie klientów w Internecie oraz zarządzanie sprzedażą.
0 1 0 0 0 31.01.2011Nowy produkt reklamowy grupy RMFNowy produkt RMF 3D Extra, wzbogacający ofertę handlową Grupy RMF, składa się z trzech sieci Grupy RMF (RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic) oraz z osiemnastu stacji lokalnych.
0 1 0 0 0 31.01.2011Partner of Promotion i Tailor & Baker dla branży drobiarskiej w Polsce i NiemczechAgencje Partner of Promotion i Tailor & Baker wygrały przetarg na przeprowadzenie kampanii informacyjnej „Nowa jakość w drobiarstwie”. Projekt prowadzony będzie na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa.
0 1 0 0 0 31.01.2011Sukces e-kampanii reklamowej J.W. Construction z Radosławem MajdanemHolding J. W. Construction w ostatnim kwartale 2010 roku sprzedał ponad 360 mieszkań. To efekt między innymi intensywnej kampanii reklamowej w polskim Internecie, skierowanej do osób poszukujących swojego M. Od października holding Janusza Wojciechowskiego reklamuje się w wyszukiwarce Google i w sieciach kontekstowych. Zaangażowano również piłkarza Radosława Majdana, który zachwala mieszkania na billboardach i w Sieci. Kampanię w Internecie obsługuje od zeszłego roku agencja interaktywna Kompan.pl.