Sukces e-kampanii reklamowej J.W. Construction z Radosławem Majdanem
  • 0
  • 1
31.01.2011

Sukces e-kampanii reklamowej J.W. Construction z Radosławem Majdanem

Holding J. W. Construction w ostatnim kwartale 2010 roku sprzedał ponad 360 mieszkań. To efekt między innymi intensywnej kampanii reklamowej w polskim Internecie, skierowanej do osób poszukujących swojego M. Od października holding Janusza Wojciechowskiego reklamuje się w wyszukiwarce Google i w sieciach kontekstowych. Zaangażowano również piłkarza Radosława Majdana, który zachwala mieszkania na billboardach i w Sieci. Kampanię w Internecie obsługuje od zeszłego roku agencja interaktywna Kompan.pl.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54810 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

31 stycznia 2011

30 stycznia 2011

28 stycznia 2011