0 2 0 0 0 27.01.2011IAB Polska z nową identyfikacją graficznąZwiązek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska przechodzi rebranding. Od lutego br. na stronach internetowych Związku i w innych kanałach komunikacyjnych oraz dokumentach widnieć będzie nowy logotyp IAB Polska. Celem wprowadzenia nowej identyfikacji wizualnej jest dostosowanie logotypów do obowiązujących standardowo we wszystkich oddziałach Interactive Advertising Bureau na świecie.
0 1 0 0 0 27.01.2011IDMnet wzmocnił kategorie Edukacja, Sport i MotoryzacjaDo sieci IDMnet dołączyły nowe serwisy: PWN.pl, Futbolowo.pl oraz witryny należące do Grupy V10. Serwis PWN.pl wchodzi w skład pakietu Żak i pakietu zasięgowego (IDMnet) oraz pakietu 4_education (4clover). Futbolowo.pl wzmocniło pakiety Kibic i Futbol. Witryny należące do Grupy V10 zasiliły między innymi kategorię Motoryzacja oraz pakiet zasięgowy IDMnet.
0 1 0 0 0 27.01.2011LoboSystem dla Reckitt BenckiserPo raz pierwszy po przejęciu spółki SSL, znanej z produkcji między innymi prezerwatyw Durex, Reckitt Benckiser zorganizował dla pracowników konferencję pod hasłem „Seksmisja – przyjemne połączenie”.
0 1 0 0 0 27.01.2011M&CC wspomoże Provimi w komunikacji korporacyjnej i produktowejM&CC rozpoczęła obsługę komunikacyjną firmy Provimi – producenta pasz. Agencja została wybrana do współpracy w wyniku konkursu ofert.
0 3 0 0 0 27.01.2011Rodzice doceniają potencjał Internetu w edukacji i rozwoju dzieciZ przeprowadzonego przez UPC Polska badania wynika, że rodzice, którzy korzystają z Internetu, dostrzegają jego pozytywny wpływ na rozwój i edukację dzieci. Szczególne korzyści, na które zwracają uwagę, to możliwość wykorzystania gotowych materiałów edukacyjnych i warunki do rozwoju zainteresowań. Dzięki dostępnym narzędziom rodzice mogą pomóc dzieciom w pełnym wykorzystaniu potencjału Internetu i odkryciu tego, co najlepsze w wirtualnym świecie.
0 1 0 0 0 27.01.2011Rośnie znaczenie zakupów grupowychZ opublikowanego przez Polskie Badania Internetu raportu wynika, że zakupy grupowe zyskują w Polsce coraz więcej zwolenników. W listopadzie 2010 roku witryny z tego rodzaju specjalnymi ofertami odwiedziło już 3,2 mln osób. Zdecydowanym liderem pozostaje Groupon.
1 1 0 0 0 27.01.2011MTVNHD z globalną interaktywną kampanią reklamową „Experience The Music” (wideo)Międzynarodowy kanał muzyczny high definition z portfolio MTV Networks International, Emerging Markets – MTVNHD – od dzisiaj promować będzie nowa interaktywna kampania reklamowa, „Experience The Music”. Kampania, przygotowana przez agencję K2 Internet na zlecenie MTV Networks Polska, wykorzysta aplikację mapowania tekstur w technologii 3D i jest od dzisiaj dostępna dla użytkowników na całym świecie. Aplikacja będzie wspierana płatną kampanią na Facebooku na pięciu rynkach – w Australii, Belgii, Niemczech, Polsce oraz w Wielkiej Brytanii.
1 1 0 0 0 27.01.2011„DYou – dla Ciebie” – lifestyle’owy magazyn dla nastolatek (wideo)28 stycznia 2011 r. na rynek trafi „DYou” – magazyn lifestyle’owy na licencji Disneya. Pismo, z layoutem nawiązującym do grafiki stron internetowych, przeznaczone jest dla dziewcząt w wieku od 10 do 15 lat. Na 64 stronach młode czytelniczki znajdą wywiady z gwiazdami młodego pokolenia, reportaże z koncertów i planów filmowych, ciekawostki i plotki ze świata celebrytów.
1 1 0 0 0 27.01.2011„Lekko, pysznie i w trzech smakach” – nowa kampania Lay’s Prosto z Pieca (wideo)Nagrodzona Laurem Konsumenta jako „Odkrycie Roku 2010” marka Lay’s Prosto z Pieca rozpoczyna akcję promocyjną. W prawie dwustu sklepach będzie można spróbować wszystkich trzech smaków pieczonych chipsów zawierających 70% mniej tłuszczu. Akcję wspiera kampania telewizyjna.
1 1 0 0 0 27.01.2011Men at Work promuje „Lokatę z nagrodami” (wideo)Agencja reklamowa Men at Work przygotowała kreację do kolejnej odsłony kampanii reklamowej Spółdzielczej Grupy Bankowej „Lokata z nagrodami”.