Espresso

27 stycznia 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2011

Rodzice doceniają potencjał Internetu w edukacji i rozwoju dzieci

Z przeprowadzonego przez UPC Polska badania wynika, że rodzice, którzy korzystają z Internetu, dostrzegają jego pozytywny wpływ na rozwój i edukację dzieci. Szczególne korzyści, na które zwracają uwagę, to możliwość wykorzystania gotowych materiałów edukacyjnych i warunki do rozwoju zainteresowań. Dzięki dostępnym narzędziom rodzice mogą pomóc dzieciom w pełnym wykorzystaniu potencjału Internetu i odkryciu tego, co najlepsze w wirtualnym świecie.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
27.01.2011

MTVNHD z globalną interaktywną kampanią reklamową „Experience The Music” (wideo)

Międzynarodowy kanał muzyczny high definition z portfolio MTV Networks International, Emerging Markets – MTVNHD – od dzisiaj promować będzie nowa interaktywna kampania reklamowa, „Experience The Music”. Kampania, przygotowana przez agencję K2 Internet na zlecenie MTV Networks Polska, wykorzysta aplikację mapowania tekstur w technologii 3D i jest od dzisiaj dostępna dla użytkowników na całym świecie. Aplikacja będzie wspierana płatną kampanią na Facebooku na pięciu rynkach – w Australii, Belgii, Niemczech, Polsce oraz w Wielkiej Brytanii.

Poprzednie Następne