0 1 0 0 0 17.01.2011Kongres „Online Marketing” już w marcuJuż 31 marca 2011 r. odbędzie się jedno z najważniejszych spotkań w gronie profesjonalistów marketingu internetowego: kongres „Online Marketing”. To prestiżowe wydarzenie, wyjątkowa platforma wymiany doświadczeń i miejsce spotkań osób odpowiedzialnych za marketing online, ich klientów, dostawców oraz wszystkich poszukujących fachowej informacji.
0 1 0 0 0 17.01.2011Kampania reklamowa koncentratu ŁowiczDziś rozpoczyna się intensywna kampania koncentratu pomidorowego marki Łowicz (Agros Nova). Trzydziestosekundowy spot promuje zalety nowego opakowania koncentratu, które – według analiz producenta – będzie budowało przewagę konkurencyjną produktów tej marki na rynku.
1 1 0 0 0 17.01.2011Reaguj – namawia Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami (wideo)W połowie stycznia rozpoczyna się nowa kampania Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami w Polsce, pod hasłem „Reaguj”. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem agresji wobec zwierząt i zachęcenie ludzi do reagowania w takich wypadkach. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Grey.
0 1 0 0 0 17.01.2011Bezpieczne sale zabaw z MiniMiniRozpoczęła się druga edycja akcji społecznej „Bezpieczne place zabaw z MiniMini”. Tym razem celem inicjatywy podjętej przez stację telewizyjną jest zwrócenie uwagi na stan sal zabaw oraz bezpieczeństwo przebywających w nich dzieci. Zapoczątkowany latem projekt dotyczący bezpieczeństwa dzieci na placach zabaw spotkał się z tak dużym zainteresowaniem, że zdecydowano się na jego zimową kontynuację.
0 1 0 0 0 17.01.2011Tauron dodaje energii polskiemu narciarstwuTauron Polska Energia rozpoczyna trzyletni program wsparcia polskiego narciarstwa alpejskiego, przygotowany we współpracy z medalistą mistrzostw świata, Andrzejem Bachledą-Curusiem. Celem projektu jest wyłonienie najzdolniejszych polskich narciarzy, którzy będą reprezentować Polskę na Igrzyskach Olimpijskich w Soczi w 2014 roku oraz popularyzacja tej dyscypliny sportu wśród młodzieży.
0 1 0 0 0 17.01.2011Firmy budowlane wybierają miesięcznik „Budujemy Dom”Pracownia Analiz Rynku Budowlanego porównała aktywność reklamową firm branży budowlanej w lutowych wydaniach trzech głównych magazynów tego segmentu, tj. „Muratora”, „Budujemy Dom” i „Ładnego Domu”. Najwięcej firm zareklamowało się w miesięczniku „Budujemy Dom”.
0 1 0 0 0 17.01.2011Garden of Words i Xella dla kobietGarden of Words, pierwsza w Polsce agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, nawiązała współpracę z firmą Xella Polska, producentem i dystrybutorem materiałów stosowanych w budownictwie do wznoszenia ścian.
0 1 0 0 1 17.01.2011Wisława Szymborska najbardziej lubianą celebrytkąDruga odsłona projektu Cebra, poświęconego celebrytom i ich relacjom z markami, pozwala przyjrzeć się nietypowym celebrytom reprezentującym świat kultury wysokiej. Do listy dołączono Wisławę Szymborską, Katarzynę Grocholę, Krzysztofa Pendereckiego i Andrzeja Wajdę. Badanie pozwala dobrze pokazać, w jaki sposób przedstawiciele kultury wysokiej postrzegani są na tle bardziej typowych celebrytów.
0 1 0 0 1 17.01.2011101 milionów złotych w kieszeniach PolakówTysiąc ofert usług kosmetycznych, pięćset ofert gastronomicznych, tyle samo sportowych i kulturalnych, ponad dwa miliony użytkowników, trzecie miejsce wśród najczęściej oglądanych witryn e-commerce w Polsce. Tak wyglądają liczby po niecałym roku funkcjonowania Groupon.pl.
1 1 0 0 2 17.01.2011Warka zmienia etykietę (wideo)Piwo Warka od stycznia br. trafi do sprzedaży z nową etykietą. Jej zmiana to efekt strategii, która ma pokazać „piwne kompetencje” marki. Nowa etykieta jest jedyną na rynku, która przedstawia cały proces warzenia piwa i odzwierciedla wszystkie najważniejsze wartości brandu.