0 1 0 0 0 28.02.2011Rosnąca klasa średnia zmieni zwyczaje konsumenckie na świecieDo 2030 r. klasa średnia w skali globalnej powiększy się o 2 miliardy ludzi. Spowoduje to znaczące zmiany w portfolio przedsiębiorstw, a także w sposobie oraz poziomie konsumpcji dóbr i usług – oceniają eksperci firmy doradczej Deloitte w raporcie „Consumer 2020. Reading the signs”.
0 1 0 0 0 28.02.2011Nowa akcja Aster BiznesCelem nowej kampanii firmy Aster Biznes, pod hasłem „Multikomunikacyjny pakiet 6 usług dla Twojej firmy. Pewny partner w drodze na szczyt” jest podkreślenie oferty rynkowej skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw.
0 1 0 0 0 25.02.2011Penta sprzedaje Żabkę Mid Europa PartnersPenta Investments – środkowoeuropejska grupa inwestycyjna – podpisała umowę sprzedaży Żabka Polska SA. Nabywcą 100% akcji spółki jest fundusz Mid Europa Partners. Realizacja transakcji podlega zatwierdzeniu Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
0 1 0 0 0 25.02.2011Sieć reklamowa IDMnet wprowadza nowy pakiet premiumUtworzenie pakietu premium Moto jest związane z dołączeniem pod koniec stycznia do sieci IDMnet witryn z Grupy V10. Odbiorcami nowej oferty są osoby zainteresowane motoryzacją. W wybranych serwisach wchodzących w skład pakietu dostępna jest reklama wideo w formie pre-roll.
1 6 0 0 0 25.02.2011Kampania fundacji „Mimo Wszystko” (wideo)Jerzy Hoffman, Anna Dymna, Katarzyna Nosowska, Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Piotr Najsztub dzielą się swoimi refleksjami o życiowych szansach w spocie Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, zachęcającym do przekazania 1% podatku. – Gdybym miał 1% szans, zrealizowałbym fragment „Trylogii” – mówi Jerzy Hoffman.
1 1 0 0 2 25.02.2011Pokaz filmu promującego Polskę podczas otwarcia targów turystycznych w Berlinie (wideo)Trzeciego marca na specjalnym pokazie w kinie Multikino Złote Tarasy zaprezentowane zostaną najistotniejsze elementy kampanii promującej Polskę na największych światowych targach turystycznych: ITB Berlin. Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej kampanię opracowało studio Platige Image. Jej autorami są Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki, natomiast twórca oprawy wizualnej to Jakub Jabłoński.
1 1 0 0 0 25.02.2011Bartosz Opania w reklamie BPH (wideo)Gruppa66Ogilvy jest autorem nowej kampanii promującej kredyty gotówkowe Banku BPH. Po raz pierwszy od połączenia GE Money Banku i Banku BPH produkt reklamowany jest przez celebrytę. W spocie wykorzystano wizerunek znanego aktora, Bartosza Opani.
0 1 0 0 0 25.02.2011Serwisy parentingowe coraz popularniejszeW ciągu ostatnich czterech lat liczba użytkowników serwisów dla rodziców wzrosła z 657 tysięcy do 5 milionów. 40% użytkowników to mężczyźni, wynika z opublikowanego przez PBI raportu.
0 1 0 0 0 24.02.2011Pełnoekranowy spot Volvo w InternecieSieć reklamy wideo V2Media realizuje kampanię nowego modelu Volvo V60 kombi w formie pełnoekranowego spotu w Internecie.
0 1 0 0 1 24.02.2011(Nie)kulturalny PolakRośnie odsetek Polaków, którzy w ogóle nie interesują się kulturą. Wynosi on 43 proc. i jest prawie dwukrotnie wyższy niż siedem lat temu. Co więcej, jesteśmy też coraz mniej zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy na temat zagadnień związanych z kulturą – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.