0 1 0 0 0 16.11.2010AdBreaker – sieć reklamy wideo w Internecie nagradzająca za ich obejrzenieNa rynku internetowym pojawił się nowy produkt – „Reklama Potwierdzona” w serwisie AdBreaker. Jest to forma komunikacji marketingowej w Internecie gwarantująca reklamodawcy obejrzenie spotów reklamowych.
0 1 0 0 0 16.11.2010Voice Contact Center razem z Onet.plVoice Contact Center realizuje projekt dla Grupy Onet. Usługa polega na telefonicznym wsparciu rekrutacji osób odpowiedzialnych za promocję do Akademii Onetu – serii stu szkoleń poświęconych marketingowi internetowemu, które są organizowane w całej Polsce.
0 1 0 0 0 16.11.2010Rogale łączą agencjeAgencja marketing services Afekt, oraz Grupa One-2-One nawiązały długofalową, wielopłaszczyznową współpracę strategiczną. Jednym z pierwszych wspólnych projektów jest akcja promocyjna dla marki Lech Premium „Zielone światło dla domówki”.
0 1 0 0 0 16.11.2010Silesia City Center poluje na trendyNa Śląsku powstał właśnie Silesia Style – pierwszy blog poświęcony modzie, który wzorem słynnego The Sartorialist śledzi i obserwuje, a przede wszystkim wyławia to, co najmodniejsze na katowickiej ulicy. Twórcą bloga jest galeria Silesia City Center.
1 1 0 0 0 16.11.2010Nowa kampania telewizyjna Tatry (wideo)11 listopada rozpoczęła się nowa kampania telewizyjna marki Tatra.
0 1 0 0 0 16.11.2010Polska agencja nominowana do nagrody Newcomer Agency of the Year 2010Agencja marketingu interaktywnego Think Kong została nominowana do europejskiej nagrody Newcomer Agency of the Year 2010. Tym samym Think Kong znalazł się na liście 5 najciekawszych debiutów na rynku agencyjnym w Europie przygotowanej przez jurorów międzynarodowego konkursu European Excellence.
2 1 0 0 0 16.11.2010Pierwszy raz na wybory (wideo)Agencja Young & Rubicam przygotowała spot zachęcający młodych Polaków do udziału w zbliżających się wyborach samorządowych.
0 1 0 0 0 15.11.2010Kampania norweskiego tranu Moller’sW telewizji wystartowała nowa kampania reklamowa norweskich tranów Moller’s (dystrybutor: Axellus). Produkt jest przedstawiany jako pomocny w zmniejszaniu ryzyka infekcji i podnoszeniu ogólnej odporności organizmu.
1 1 0 0 0 15.11.2010Nowa kampania wizerunkowa Poznania w Europie (wideo)Miasto Poznań ma nowy spot promocyjny. Film nakręcony przez Xawerego Żuławskiego będzie emitowany w dużych stacjach europejskich. Poznań został ukazany w nowoczesny i dynamiczny sposób.
0 1 0 0 0 15.11.2010Agencja Salt and Pepper dla Grupy LUX MEDAgencja reklamowa Salt and Pepper zwyciężyła w przetargu komunikacyjnym organizowanym przez Grupę LUX MED. Po stronie agencji było stworzenie key visuala, hasła reklamowego i adaptacja ich w formatach outdoorowych i internetowych kampanii, promującej otwarcie nowego szpitala Grupy LUX MED na warszawskim Ursynowie.