0 1 0 2.06.2011Lifestyle w hipermarkecieTesco wprowadza na rynek własny magazyn lifestyle’owy. Pierwsze wydanie pojawi się w hipermarketach sieci już w poniedziałek. Projekt wydawniczy magazynu realizuje firma wydawnicza Skivak Custom Publishing.
1 1 0 2.06.2011Premiera drugiej reklamy Heinekena (wideo)26 maja Heineken ogłosił premierę drugiego filmu, który stanowi część światowej kampanii reklamowej „Open Your World”. Film nosi tytuł „Date”.
0 1 1 1.06.2011Content marketing w cenniku ZdrowieNetOd czerwca usługi z zakresu content marketingu wchodzą do cennika podstawowego sieci ZdrowieNet. Oferta obejmuje opracowanie artykułów sponsorowanych, artykułów konsultowanych z lekarzem oraz produkcję poradnikowych materiałów filmowych.
0 1 0 1.06.2011Targi turystyczne reklamowane w Warszawie i w serwisach zagranicznychRozpoczęła się kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się 22–24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Billboardy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach.
3 4 0 1.06.2011Kampania promocyjna kandydatury Gdańska i Trójmiasta jako Europejskiej Stolicy Kultury (wideo)Niemal 90 organizacji pozarządowych, firm, instytucji kultury, uczelni i mediów. Jeden prosty komunikat: „Wspieramy starania Gdańska i Metropolii o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku”. Rusza kampania promocyjna Gdańsk 2016. Jej celem jest pokazanie, że Europejska Stolica Kultury to projekt, który łączy ze sobą różne środowiska. Swoje poparcie wyraziły między innymi największe media w regionie.
1 1 0 1.06.2011Liberty Direct promuje płatność kartą (wideo)Z początkiem czerwca rusza kampania reklamowa ubezpieczeń OC i AC Liberty Direct. Nowy spot zachęca do jednorazowej płatności kartą kredytową, która premiowana jest 5-procentową zniżką na polisy.
0 1 0 1.06.2011Ekologiczna jazda na billboardach1 czerwca rozpoczęła się ogólnopolska kampania outdoorowa promująca ekojazdę. Plakat eksponowany na tablicach wybrany został w otwartym konkursie. Zwyciężyła praca autorstwa Pauliny Kosmy. Organizatorem przedsięwzięcia jest Centrum Informacji o Środowisku UNEP/GRID-Warszawa.
0 1 0 1.06.2011Electro World kolejnym partnerem w programie Payback1 czerwca do grona partnerów programu bonusowego Payback dołącza firma specjalizująca się w sprzedaży elektroniki użytkowej – Electro World.
0 1 0 1.06.2011Kampania i konkurs miesięcznika „Moda na Zdrowie”Pod hasłem Anioły Farmacji magazyn „Moda na Zdrowie” – miesięcznik kierowany do klientów aptek inauguruje kampanię reklamową połączoną z akcją poszukiwania najbardziej oddanych pacjentom farmaceutów w Polsce. Celem akcji jest wyróżnienie tych aptek i farmaceutów, którzy otaczają swoich klientów najlepszą opieką farmaceutyczną oraz podkreślenie roli farmaceuty w kształtowaniu zdrowego stylu życia każdego konsumenta.
0 1 0 1.06.2011Nadal odwiedzamy banki (raport Internet Banking Monitor)Tegoroczna fala badania Internet Banking Monitor przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia potwierdza, że wciąż duża grupa posiadaczy kont internetowych odwiedza placówki banków. Robi to aż 70 proc. korzystających z bankowości elektronicznej. Głównym powodem wizyty w placówce jest chęć dokonania wypłaty gotówki w kasie.