0 1 0 0 0 9.02.2011RMF FM ponownie wybiera Mindshare PolskaGrupa FMF FM rozstrzygnęła przegląd ofert na obsługę reklamową RMF FM.
0 1 0 0 0 9.02.2011Znane osoby wspierają kampanię „Mazury Cud Natury”Ksiądz Kardynał Stanisław Dziwisz, Andrzej Wajda oraz Mirosław Hermaszewski wsparli kampanię promującą Mazury – polskiego finalistę w światowym konkursie Fundacji „New7Wonders” na 7 Nowych Cudów Natury.
4 1 0 0 1 9.02.2011Dwie kampanie dla Heineken Rosja przygotowane przez PZL (wideo)PZL przygotował dla Heineken Rosja dwie kampanie dla lokalnych marek piw: Tri Miedwiedia i Ochota.
0 1 0 0 0 9.02.2011Play nowym klientem BlomediaBlomedia, pierwsza polska sieć blogów profesjonalnych, nawiązała współpracę z operatorem sieci komórkowej Play. Na mocy zawartej umowy przygotowane zostały teksty i filmy wideo dotyczące systemu Android, które trafiły na portal operatora.
0 1 0 0 0 8.02.2011Zawstydź Turbodymomena na WykopieW serwisie Wykop.pl ruszył nowy konkurs. Flashowa gra z udziałem Turbodymomena jest fragmentem najnowszej odsłony kampanii promocyjnej marki 36i6 w sieci Plus. W ciągu pierwszego tygodnia trwania konkursu zagrano w nią ponad 50 000 razy.
0 1 0 0 0 8.02.2011Multi Communications dla ToshibyAgencja Multi Communications rozpoczęła współpracę z polskim działem systemów komputerowych Toshiba. Działania PR obejmują kategorię netbooków i notebooków oraz opcji, czyli kamer i dysków zewnętrznych. Agencja odpowiada za media relations, rotację produktów, PR ekspercki oraz wydarzenia i akcje specjalne.
0 1 0 0 0 8.02.2011Rozpoczyna się badanie Barometr Project ManagementRozpoczyna się pierwsze w Polsce, ogólnopolskie badanie dotyczące zarządzania projektami w branży marketingowej i reklamowej – Barometr Project Management. Celem projektu realizowanego m.in. pod patronatem IAA i Fundacji Komunikacja 2.0 jest zbadanie, jak polskie agencje marketingowe radzą sobie z zarządzaniem projektami.
0 1 0 0 0 8.02.2011Walentynkowe wyznania na ulicyWrocławska agencja specjalizująca się w kampaniach outdoorowych – NieDoPrzegapienia.pl, przygotowała konkurs walentynkowy dla słuchaczy radia Eska. Zwycięzca będzie miał możliwość wyznania uczuć, złożenia życzeń lub oświadczenia się parterowi 14 lutego na ekranach LED umiejscowionych w ścisłym centrum Wrocławia.
0 1 0 0 0 8.02.2011IQ Marketing dla PepsiPod hasłem „Zasmakuj CytryNowej Pepsi Twist” rozpoczęła się kampania wizerunkowa Pepsi Twist o smaku cytrynowym, obejmująca komunikację ATL oraz zintegrowane aktywności BTL. Przetarg na realizację kampanii BTL wygrała agencja IQ Marketing.
0 1 0 0 0 8.02.2011Konkurs dla odpowiedzialnych dziennikarzyForum Odpowiedzialnego Biznesu (FOB) zaprasza wszystkich dziennikarzy interesujących się tematyką społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) do udziału w konkursie „Pióro odpowiedzialności”. Teksty z dwóch ubiegłych lat poświęcone tematyce społecznej odpowiedzialności biznesu można przesyłać do 15 marca 2011 roku.