Kampania fundacji „Mimo Wszystko” (wideo) - Marketing przy Kawie
Kampania fundacji „Mimo Wszystko” (wideo)
  • 1
  • 6
25.02.2011

Kampania fundacji „Mimo Wszystko” (wideo)

Jerzy Hoffman, Anna Dymna, Katarzyna Nosowska, Krzysztof „Diablo” Włodarczyk i Piotr Najsztub dzielą się swoimi refleksjami o życiowych szansach w spocie Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”, zachęcającym do przekazania 1% podatku. – Gdybym miał 1% szans, zrealizowałbym fragment Trylogii” – mówi Jerzy Hoffman.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54968 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

25 lutego 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
25.02.2011

Pokaz filmu promującego Polskę podczas otwarcia targów turystycznych w Berlinie (wideo)

Trzeciego marca na specjalnym pokazie w kinie Multikino Złote Tarasy zaprezentowane zostaną najistotniejsze elementy kampanii promującej Polskę na największych światowych targach turystycznych: ITB Berlin. Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej kampanię opracowało studio Platige Image. Jej autorami są Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki, natomiast twórca oprawy wizualnej to Jakub Jabłoński.

24 lutego 2011