1 1 0 0 2 25.02.2011Pokaz filmu promującego Polskę podczas otwarcia targów turystycznych w Berlinie (wideo)Trzeciego marca na specjalnym pokazie w kinie Multikino Złote Tarasy zaprezentowane zostaną najistotniejsze elementy kampanii promującej Polskę na największych światowych targach turystycznych: ITB Berlin. Na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej kampanię opracowało studio Platige Image. Jej autorami są Tomasz Bagiński i Marcin Kobylecki, natomiast twórca oprawy wizualnej to Jakub Jabłoński.
1 1 0 0 0 25.02.2011Bartosz Opania w reklamie BPH (wideo)Gruppa66Ogilvy jest autorem nowej kampanii promującej kredyty gotówkowe Banku BPH. Po raz pierwszy od połączenia GE Money Banku i Banku BPH produkt reklamowany jest przez celebrytę. W spocie wykorzystano wizerunek znanego aktora, Bartosza Opani.
0 1 0 0 0 25.02.2011Serwisy parentingowe coraz popularniejszeW ciągu ostatnich czterech lat liczba użytkowników serwisów dla rodziców wzrosła z 657 tysięcy do 5 milionów. 40% użytkowników to mężczyźni, wynika z opublikowanego przez PBI raportu.
0 1 0 0 0 24.02.2011Pełnoekranowy spot Volvo w InternecieSieć reklamy wideo V2Media realizuje kampanię nowego modelu Volvo V60 kombi w formie pełnoekranowego spotu w Internecie.
0 1 0 0 1 24.02.2011(Nie)kulturalny PolakRośnie odsetek Polaków, którzy w ogóle nie interesują się kulturą. Wynosi on 43 proc. i jest prawie dwukrotnie wyższy niż siedem lat temu. Co więcej, jesteśmy też coraz mniej zainteresowani poszerzaniem swojej wiedzy na temat zagadnień związanych z kulturą – wynika z najnowszego badania instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 24.02.2011Partnerzy działań marketingowych PZU wybraniPZU rozstrzygnął przetarg na obsługę BTL-ową spółek Grupy PZU. Do współpracy zostały wybrane agencje Closbrothers, GPD Advertising oraz Radna. Umowy podpisano na dwa lata. Przedłużono także umowę z agencją Walk the Line, z którą PZU współpracuje od prawie dwóch lat.
0 1 0 0 0 24.02.2011Dzieci projektują opakowaniaFirma Dr. Oetker wprowadziła na rynek nową serię budyniów w opakowaniach zaprojektowanych przez wychowanków SOS Wiosek Dziecięcych.
0 1 0 0 0 24.02.2011Milla Jovovich gwiazdą Lexus Fashion Night 6Agencja El Padre, w ramach współpracy z marką Lexus, zakontraktowała znaną modelkę i aktorkę Millę Jovovich, która uświetni Lexus Fashion Night 6.
0 1 0 0 0 24.02.2011Edustacja.pl z dotPRAgencja dotPR podpisała umowę o współpracy z firmą Edustacja.pl, dostawcą rozwiązań e-learningowych i właścicielem portalu szkoleniowego. Zadaniem agencji będzie budowanie relacji z mediami oraz konsulting obecności klienta w social media.
0 1 0 0 0 24.02.2011Małe i średnie firmy wykorzystują social mediaMałe i średnie przedsiębiorstwa coraz chętniej wykorzystują media społecznościowe jako narzędzie do osiągania celów biznesowych. Stawiają na portale takie jak Facebook, YouTube czy Nasza Klasa. Tam starają się budować wokół siebie społeczności – to wnioski z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net.