0 1 0 0 0 29.11.2010Laureaci godła Produkt Roku 2010 wybraniMiesięcznik „Reader’s Digest” już po raz szósty przyzna certyfikaty Produkt Roku – Wybór Czytelników. Mogą na nie liczyć firmy, których produkty są najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem Produkt Roku 2010 odbędzie się 8 grudnia w warszawskim hotelu Le Meridien Bristol.
0 2 0 0 0 29.11.2010Thing Kong publikuje raport „Social Media Brand Index 2010”Aż 57% brand managerów największych marek w Polsce nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych – wynika z raportu Social Media Brand Index 2010 przygotowanego przez agencję Think Kong. Jednocześnie managerowie w Polsce uznają trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu działań kierowanych do społeczności online.
0 1 0 0 0 29.11.2010Nutricia Polska nowym klientem Euro RSCG Marketing HouseAgencja Euro RSCG Marketing House nawiązała współpracę z firmą Nutricia Polska. Agencja będzie prowadzić działania z zakresu marketingu relacyjnego dla marki Bebilon.
0 1 0 0 0 29.11.2010System lojalnościowy iReward24 w ukraińskich restauracjachSieć restauracji na Ukrainie prowadzonych przez firmę !FEST wybrała system lojalnościowy krakowskiej spółki iReward24 (GK Comarch). Program został wprowadzony we wszystkich lwowskich lokalach należących do !FEST: 13 restauracjach oraz sklepie firmowym fabryki czekolady.
0 3 0 0 0 29.11.2010Coraz więcej osób jest wiernych swojemu radiuJuż ponad połowa słuchaczy wybiera dziennie tylko jedną rozgłośnię. W ciągu roku przybyło ich milion.
0 1 0 0 0 29.11.2010BaByliss w prasieW listopadzie francuska firma BaByliss – producent sprzętu do stylizacji włosów – rozpoczęła prasową kampanię reklamującą prostownicę Babyliss ST87E oraz suszarko-lokówkę BaByliss 2735E. Media zaplanował i zakupił Universal McCann.
0 1 0 0 0 29.11.2010Partner of Promotion dla Fundacji „10 kwietnia”Partner of Promotion rozpoczęła współpracę z Fundacją „10 kwietnia”, kontynuując tym samym swoją długoletnią tradycję wspierania ważnych społecznie inicjatyw na zasadach pro publico bono.
1 1 0 0 0 29.11.2010Herbaciany SchulzProducent herbat owocowych Vitax wychodzi naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kampanię ATL przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, która jest również autorem poprzedniego spotu dla linii Vitax Superfruits.
0 1 0 0 0 26.11.2010Jameson destyluje znajomych na FacebookuAgencja 180heartbeats reaktywowała fanapage whiskey Jameson na Facebooku. Od początku listopada pełnoletni fani Jamesona w Polsce mogą destylować swoich znajomych i wygrywać zaopatrzenie na łychend.
0 1 0 0 0 26.11.2010Akcja samplingowa FitelliW najbliższy weekend Fitella Diet zawita do akademików, uczelni, klubów fitness oraz Multikina. Jest to początek akcji samplingowej, która swoim zasięgiem obejmie prawie całą Polskę. W tym czasie zostanie rozdanych 200 tys. opakowań produktu.