0 1 0 0 0 24.02.2011Intimissimi przetwarza Twoje stanikiMarka Intimissimi rozpoczęła akcję recyklingową. Za każdy przyniesiony stanik dowolnej marki klient otrzyma rabat na zakup nowego modelu z kolekcji Intimissimi. Niepotrzebna bielizna posłuży do produkcji materiałów budowlanych.
1 1 0 0 0 24.02.2011Extra siła Apapu na basenie (wideo)USP Zdrowie, właściciel marki Apap, we współpracy z agencją Grandes Kochonos przygotował spot pt. „Basen”, który jest kolejną odsłoną kampanii realizowanej pod hasłem: Apap Extra. Odkryj jego extra siłę!
0 1 0 0 0 23.02.2011Carlo Rossi w kwiatach na Dzień KobietW Dzień Kobiet wino Carlo Rossi pojawi się w stylowym opakowaniu z kwiatów. Mistrzowie florystyki zaprojektowali kompozycję z czerwonych płatków róż, która zakwitnie tylko na jeden dzień – 8 marca 2011 roku.
0 1 0 0 0 23.02.2011IQ Marketing dla marki LU PetitkiKraft Foods Polska wybrał agencję IQ Marketing do obsługi wybranych działań BTL związanych z marką LU Petitki w 2011 r.
0 1 0 0 1 23.02.2011Akcja Bumerang w sklepach Carrefour23 lutego w sklepach sieci Carrefour rozpoczyna się pierwsza w tym roku akcja „Kasa wraca jak bumerang”. W zamian za dokonane zakupy klienci otrzymają zwrot dużej części wydanych pieniędzy w postaci e-bonów.
0 1 0 0 0 23.02.2011Studio ELM zdobyło budżet Hallmark CardsStudio produkcyjne Entertainment & Licensing Management Ltd. (ELM Ltd.) zdobyło budżet Hallmark Cards Inc. na produkcję i działania marketingowo-reklamowe produktów firmy w 2011 r. Działania dotyczą Stanów Zjednoczonych, Europy i Azji.
0 1 0 0 0 23.02.2011Pierwsze warsztaty Makro Cash and Carry dla blogerek kulinarnychNa pierwszy z cyklu warsztatów Makro Cash and Carry Polska dla blogerek kulinarnych przybyło 14 uczestniczek. Tematem wspólnego gotowania były potrawy ze świeżych ryb dostępnych w halach Makro.
0 1 0 0 0 23.02.2011Clear Channel wprowadza GRP dla outdooruFirma Clear Channel Poland jako pierwsza wdrożyła wskaźniki mediowe opisujące swoje produkty.
0 1 0 0 0 23.02.2011Toyota RAV4 promowana na nośnikach firmy HeadzW najpopularniejszych polskich kurortach zimowych – Zakopanem, Szczyrku, Wiśle czy Białce Tatrzańskiej – prowadzona jest zimowa kampania outdoorowa koncernu motoryzacyjnego Toyota Motor Poland. Model RAV4 promowany jest na nośnikach typu mountainboard, które jednocześnie zabezpieczają stoki.
0 1 0 0 0 23.02.2011PwC rekrutuje ekologicznieFirma PricewaterhouseCoopers przeprowadza pierwszą w Polsce przyjazną środowisku kampanię rekrutacyjną, skierowaną do studentów i absolwentów. Stosuje w niej wyłącznie ekologiczne materiały.