0 1 0 0 0 21.03.2011Zostań mistrzem prezentacjiJak zainteresować audytorium? Jak poradzić sobie z tremą? Jak zbudować wizerunek Lidera? Na te pytania odpowie Jacek Rozenek, aktor i specjalista ds. zarządzania wrażeniem w biznesie, podczas warsztatu otwartego, który odbędzie 11–12 kwietnia we Wrocławiu. Mistrz prezentacji – Budowanie wizerunku Lidera to szkolenie organizowane przez wrocławską agencję PR Time.
1 1 0 0 0 21.03.2011Warka sponsoruje piłkarzy (wideo)Już dziś odbędzie się premiera pierwszego spotu reklamowego nawiązującego do sponsorowania piłkarskiej reprezentacji Polski przez Warkę.
0 1 0 0 0 21.03.2011Pierwsza gra na Facebook PlacesFacebook Places, czyli funkcja geolokalizacji dla użytkowników Facebooka, jest już dostępna w Polsce. Grupa Heureka jako pierwsza w kraju przygotowała grę miejską na bazie tej usługi.
0 1 0 0 0 21.03.2011Raport o transmediachO „transmediach” mówi się już od jakiegoś czasu, ale ostatnio ten trend gwałtownie przybiera na sile. Najnowszy raport JWT analizuje dlaczego akurat teraz trend ten tak bardzo się nasila, jak istotny jest dla marketerów i jaka jest jego przyszłość.
0 1 0 0 2 21.03.2011Rusza program lojalnościowy Podravki„Klub Słonecznego Pomidora” to program lojalnościowy Podravki stworzony dla miłośników pomidorów, dań pomidorowych i kuchni włoskiej. Użytkownicy platformy będą mogli gromadzić punkty i wymieniać je na nagrody, a także dzielić się z innymi użytkownikami swoimi sprawdzonymi recepturami. Początek działalności klubu, wspiera internetowa kampania reklamowa.
0 1 0 0 0 21.03.2011TBWAPR obsługuję markę mrożonej herbatyAgencja TBWAPR wygrała przetarg na kompleksową obsługę kampanii public relations dla Lipton Ice Tea, marki należącej do Pepsi – Cola General Bottlers Poland. Agencja zajmie się pełną obsługą brandu w 2011 roku.
0 1 0 0 0 21.03.2011Beata Szarłowska z Top Model w kampanii reklamowej„True Romance” – pod takim hasłem ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Viceversa. Do współpracy przy sesji zdjęciowej marka zaprosiła znaną z programu Top Model Beatę Szarłowską.
1 1 0 0 0 21.03.2011Kolejna odsłona kampanii wschodniej Polski (wideo)21 marca premierą telewizyjnego spotu rozpoczyna się kolejny etap zaplanowanej przez dom mediowy PanMedia Western kampanii „Piękny Wschód”. Promuje ona ofertę Polskiej Organizacji Turystycznej.
0 1 0 0 0 21.03.2011Imago PR i Wójcik Fashion ubiera dzieci i młodzieżDo grona klientów Imago PR dołączyła spółka Wójcik Fashion, producent ubrań dla dzieci i młodzieży. Agencja odpowiada za komunikację korporacyjną oraz produktową dwóch marek producenta, w tym za działania w obszarze social media.
0 1 0 0 0 21.03.2011Mama pomaga„Mama pomaga” to nazwa akcji charytatywnej, jaką od 21 marca prowadzą na Facebooku firmy Candia oraz Wosana. Wspólnie będą przekazywać mleko modyfikowane i wodę źródlaną domom dziecka i innym ośrodkom opiekuńczym.