1 1 0 0 0 14.12.2010Spoters 2010 – rekordowa liczba zgłoszeń (wideo)Rekordowa liczba 140 zgłoszeń wpłynęła w tegorocznej, trzeciej już edycji konkursu Spoters, w którym młodzież wybiera swoje ulubione reklamy. Na nominowane spoty można głosować do 15 stycznia 2011 r.
0 1 0 0 0 13.12.2010AM Art-Media ponownie dla Bonus SystemsAgencja AM Art-Media rozpoczęła w grudniu ponownie pracę dla firmy Bonus Systems Polska – spółki wydającej tzw. przedpłacone karty płatnicze. Zakres współpracy obejmuje usługi z zakresu public relations, w tym PR produktowy, nastawiony na informowanie o korzyściach, jakie daje pracodawcy premiowanie pracowników przy pomocy kart.
0 1 0 0 0 13.12.2010Małe Piwo z dużą nagrodą9 grudnia w Pradze odbyła się gala rozdania nagród European Excellence Awards, podczas której portal Małe Piwo zdobył nagrodę w kategorii Intranety. W swojej kategorii w finale konkurował z projektami Deutsche Banku, Randstad, portugalskim operatorem energetycznym EDP oraz francuskimi kolejami SNCF.
0 1 0 0 0 13.12.2010Magellan Award 2010 dla kampanii Adobe „Chcę CS5”Jurorzy międzynarodowego konkursu Magellan Awards nagrodzili srebrną statuetką kampanię „Chcę CS5”, prowadzoną dla Adobe Systems w Polsce przez agencję marketingu interaktywnego Think Kong. Projekt realizowany przez Think Kong znalazł się wśród pięćdziesięciu najlepszych kampanii mijającego roku.
0 1 0 0 0 13.12.2010Effective PR dla Pilkington PolskaAgencja Effective Public Relations pozyskała nowego klienta z branży budowlanej – producenta szkła Pilkington Polska. W ramach podpisanej umowy agencja prowadzi relacje z mediami oraz projekty komunikacyjne dotyczące zrównoważonego budownictwa.
1 1 0 0 0 13.12.2010Żywiec z nowym spotem i kalendarzem na 2011 rok (wideo)W połowie grudnia marka Żywiec rozpoczyna emisję noworocznego spotu z udziałem bohaterów poprzednich odsłon kampanii.
0 1 0 0 0 13.12.2010Dyskusja on-line o pieniądzach do zdobycia w Internecie„Miliarderzy z przypadku, czyli o tym, jak robi się pieniądze w internecie” to temat dyskusji, która odbędzie się 16 grudnia 2010 w siedzibie serwisu audioteka.pl. Zostanie ona poświęcona charakterystyce współczesnego biznesu internetowego.Dyskusja jest elementem promocji audiobooka „Miliarderzy z przypadku” wydawnictwa WAB, dotyczącego sukcesu Facebooka.
14 1 0 0 0 13.12.20107 Polaków w półfinale Orkiestry Symfonicznej YouTube 2011Wybrano półfinalistów plebiscytu Orkiestry Symfonicznej YouTube 2011, którzy mają szansę wziąć udział w wielkim koncercie finałowym w Operze w Sydney w marcu w 2011 r. Filmowe zgłoszenia przesłali muzycy z różnych krajów z całego świata, od Finlandii po Nową Zelandię, od Austrii po Wietnam. Wśród 336 półfinalistów z 46 krajów znalazło się 7 Polaków.
0 2 0 0 0 13.12.2010Kino Polska oraz FilmBox na autobusach11 grudnia rozpoczęła się wizerunkowo-promocyjna akcja Telewizji Kino Polska oraz kanału filmowego FilmBox. Na ulice Warszawy oraz podmiejskich miejscowości wyjechało kilkadziesiąt autobusów MZA promujących obie stacje.
1 1 0 0 0 13.12.2010Wybory Miss Dobrej Łaciatej (wideo)Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol (Łaciate) organizuje Wybory Miss Dobrej Łaciatej. Marka Łaciate startuje z zimową kampanią reklamową, która będzie obejmować zarówno reklamę w telewizji, jak i intensywne działania komunikacyjne w Internecie. Akcja ta jest kontynuacją długofalowej strategii komunikacji marki mającej na celu przybliżyć konsumentom codzienne życie krów dających mleko Łaciate.