0 1 0 0 0 18.03.2011Jakie alkohole preferują PolkiFirma Royal Unibrew Polska zapytała Polki o ich preferencje dotyczące alkoholi. Z przeprowadzonych badań wynika, że kobiety najchętniej sięgają po wino oraz piwo smakowe, natomiast nadal względnie małym powodzeniem cieszą się mocne alkohole. Badanie zostało przeprowadzone przez IQS-Quant Group na zlecenie Royal Unibrew Polska w dniach 22–23 lutego 2011 na grupie 1000 konsumentów alkoholu.
0 1 0 0 0 18.03.2011San Markos dla OBIAgencja San Markos przygotowała i realizuje ogólnopolską kampanię reklamową dla sieci marketów budowlanych OBI.
1 1 0 0 0 18.03.2011B3 Loyalty – platforma lojalnościowa szyta na miaręPlatforma internetowa B3 Loyalty to kompleksowe rozwiązanie informatyczne oraz logistyczne do budowania i zarządzania lojalnością, umożliwiające optymalizację kosztów związanych z tymi działaniami. Pozwala na szybkie wdrożenie i skuteczne zarządzanie programem lojalnościowym, wsparcia sprzedaży, konkursem czy akcją promocyjną.
0 1 0 0 0 18.03.2011Nowa miodowa Łomża10 marca do sprzedaży trafiło piwo Łomża Export Miodowe – najnowszy produkt z Browaru Łomża. To piwo będzie produkowane z wykorzystaniem naturalnego miodu pochodzącego z podłomżyńskich pasiek.
3 1 0 0 0 18.03.2011Szymon Majewski w kampanii reklamowej PKO BP (wideo)Od 14 marca dostępna jest nowa oferta PKO BP. Wprowadzeniu do oferty PKO Banku Polskiego nowych produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa we wszystkich mediach, której twarzą został Szymon Majewski.
2 1 0 0 0 17.03.2011Kampania reklamowa Cyfry+ (wideo)18 marca rusza wizerunkowa kampania reklamowa Cyfry+, promująca nową ofertę sprzedażową platformy. Spot przygotowało studio Platige Image. 26 marca rozpoczyna się z kolei kampania kanału Canal+, której podstawą będzie spot pt. „Ostatnie życzenie”.
0 1 0 0 0 17.03.2011Party & Arty marki DesperadosZwieńczeniem akcji „Tune up your party” marki Desperados będzie wystawa, podczas której znani polscy artyści – Agata „Endo” Nowicka, Przemysław „Trust” Truściński i Sylwester Łuczak – zaprezentują swoje dzieła zainspirowane desperadosowymi projektami konsumentów. Wernisaż wystawy sponsorowanej przez markę odbędzie się 2 kwietnia w Centrum Działań Twórczych – 1500 m2 do wynajęcia.
0 1 0 0 0 17.03.2011Wiosenna bryza w salonach Henri LloydFirma odzieżowa Henri Lloyd rozpoczęła w swoich sklepach akcję upominkową promującą nową kolekcję. Kampania pod hasłem „Wiosenna bryza” będzie trwała od 18 do 20 marca we wszystkich salonach marki w Polsce.
0 1 0 0 0 17.03.2011„AdReport: Trendy” – reklama display w lutymW lutym br. na polskich stronach WWW odnotowano ponad 2800 kampanii display. Blisko 50% ruchu reklamowego wygenerowane zostało przez 20% najaktywniejszych klientów.
0 1 0 0 0 17.03.2011Konkret PR dla organizatora spotkań biznesowychAgencja Konkret PR podpisała umowę z firmą Sage, w ramach której zapewni wsparcie medialne ogólnopolskich spotkań biznesowych pod marką Akademia ERP.