0 1 0 11.07.2011Po piwo i wódkę do dyskontówPolacy przepili przez rok 26 mld zł. Za połowę tej kwoty kupiliśmy piwo. Za 37 proc. wódkę. Choć sprzedaż procentowych trunków rośnie – wartość rynku maleje. Powód? Pijemy coraz więcej tanich alkoholi.
1 1 0 11.07.2011Axe rozpoczyna letni konkurs i nadmorskie aktywacje (wideo)8 lipca uruchomiono stronę marki Axe, na której konsumenci odkryją profile dziesięciu pięknych dziewczyn. Internauci wybiorą 5 z nich, dopasowując do każdej jeden z pięciu żeli tej marki. Po dokonaniu wyboru w Internecie należy odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz zalogować się.
0 1 0 11.07.2011Trójwymiarowe materiały w miejscu sprzedażyNa początku lipca tego roku British American Tobacco, jako pierwszy koncern tytoniowy w Polsce wprowadził trójwymiarowe wobblery dla marki Viceroy.
0 3 0 11.07.2011Paweł Małaszyński w kampanii społecznej WWFRozpoczęła się kampania społeczna z okazji podwójnego jubileuszu WWF – 50 lecia organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce. Celem jest przekonanie społeczeństwa do tego, że wspieranie WWF to zarazem pomaganie Ziemi i sobie.
0 1 0 11.07.2011Pogromcy Dachów – teraz programem multipartnerskimProgram lojalnościowy Pogromcy Dachów, sponsorowany przez firmę Dörken Delta Folie, w swej drugiej edycji staje się programem multipartnerskim. Rozwiązanie, przygotowane i wdrożone przez agencję marketingową MPL Verbum, jest rozszerzane o kolejnych partnerów – producentów komplementarnych produktów z branży dekarskiej.
0 1 0 11.07.2011Flügger farby ProGram1 lipca uruchomiono nowy kanał długoterminowej współpracy producenta farb, firmy Flügger, z klientami profesjonalnymi. Flügger farby ProGram jest efektem współpracy firmy z agencją Redshoes.
0 1 0 11.07.2011CSR według PolakówZdaniem Polaków działania w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu powinny bardziej koncentrować się na pracownikach niż na społeczności lokalnej – wynika z Universum Topical Report*.
0 1 0 11.07.2011II edycja programu „Trzymaj z TUI”Agencja reklamowa Advertiva przygotowała i prowadzi II edycję programu partnerskiego dla firmy TUI Poland. Program skierowany jest do agencyjnych biur podróży, które oferują produkty z polskich katalogów TUI i Scan Holiday.
0 1 0 11.07.2011Nowa kampania promocyjna „Łódź – Miasto Innowacji”Projekt dotyczy wypromowania Łodzi jako miasta dynamicznie rozwijającego się dzięki innowacyjnym i kreatywnym pomysłom swoich mieszkańców i przedsiębiorców.
0 1 0 11.07.2011Partner of Promotion z Grupą NokautAgencja Partner of Promotion rozpoczęła pracę dla Grupy Nokaut SA. W ramach umowy odpowiada za media relations i PR korporacyjny spółki.