0 1 0 0 0 15.06.2011Wyłącznie Em Lab na nośnikach Snow Vision w kurortachAgencja Em Lab podpisała umowę o współpracy z firmą Snow Vision, która jest właścicielem sieci nośników OOH w 25 stacjach narciarskich w Polsce. Partnerstwo ze Snow Vision w Polsce zostało podpisane na wyłączność.
0 1 0 0 0 15.06.2011PKN Orlen uruchamia sklep internetowy z możliwością odbioru towaru na stacjach OrlenSklep www.sklep.orlen.pl został uruchomiony na początku czerwca. Towar zamówiony na stacjach Orlen można będzie odbierać bez dodatkowych kosztów. Obecnie istnieje taka możliwość na ponad 350 stacjach, do końca roku planowane jest podwojenie tej liczby. System do obsługi projektu stworzyła firma B2BPartner.
0 1 0 0 0 15.06.2011Primavera w społecznościachMarka wody źródlanej Primavera aktywizuje grupę docelową w mediach społecznościowych. Wzbogaca w ten sposób standardowe działania reklamowe (telewizja, prasa, OOH).
0 2 0 0 2 15.06.2011Redd’s powołuje Ambasadę CiekawościOlga Frycz, Karolina Gliniecka i Zuzanna Ziomecka wejdą w skład Ambasady Ciekawości Redd’s, której celem będzie „inspirowanie Polek do rozwijania w sobie ciekawości świata”. Elementem dodatkowo angażującym konsumentki będzie konkurs, w którym nagrodą jest realizacja pomysłu jednej z nich.
0 1 0 0 0 15.06.2011Wader-Woźniak z OmniProFirma Wader-Woźniak, producent zabawek dla najmłodszych dzieci, podpisała umowę o współpracy z agencją PR OmniPro. Firma powierzyła agencji prowadzenie relacji z mediami oraz komunikację w social media.
0 1 0 0 0 15.06.2011Patrycja Michońska-Dynek została dyrektorem programowym Radia Plus WarszawaBędzie odpowiedzialna za to, by powstający w zgodzie z koncesją program Radia Plus Warszawa spełniał równocześnie twarde kryteria komercyjnego rynku radiowego. To nowe stanowisko w strukturach stacji. Wcześniej odpowiedzialność za program była jednym z obowiązków dyrektora stacji.
0 1 0 0 0 15.06.2011Twoja pupa spędza czas na FacebookuSymetria Creative uruchomiła na Facebooku fan page promujący serwis własny Vitalia.pl. Profil prowadzony jest przez niecodzienną bohaterkę marki – „Twoją pupę”. Ten wybór jest uzasadniony. Jak wyjaśniają twórcy serwisu: „któż lepiej może zachęcić do zdrowego trybu życia, zakupu diety lub uprawiania fitness (a to oferuje serwis), niż nasza własna »pupa«, na której dość szybko odbijają się efekty nadmiernego podjadania i braku ruchu”.
0 1 0 0 0 15.06.2011Zmiana strategii GG Network wobec GaduAIRZarząd GG Network podjął decyzję o zmianie strategii spółki wobec prowadzonej przez nią usługi telefonii komórkowej GaduAIR. W ocenie spółki sieć w obecnym modelu biznesowym nie pozwala na osiągnięcie zakładanych celów.
1 1 0 0 0 15.06.2011Nowa kampania promocyjna Beko na lato (wideo)15 czerwca rusza kampania reklamowa wspierająca promocję konsumencką pod hasłem „Beko chłodzi i nagrodzi”. Działania ATL obejmą telewizję, prasę branżową, radio, Internet oraz materiały POS.
0 1 0 0 0 15.06.2011Pierwsza stacja stworzona do naziemnej telewizji cyfrowejNajnowsza polska ogólnodostępna stacja telewizyjna – TV 6 rozpoczęła swoje nadawanie o godzinie 17: 00 30 maja 2011 roku, jako pierwsza polska stacja stworzona specjalnie z myślą o naziemnej telewizji cyfrowej. Sygnał Szóstki nadawany jest za pośrednictwem Multipleksu 2, który do końca lipca 2011 obejmie swoim zasięgiem obszar zamieszkiwany przez ponad 87% mieszkańców Polski.