0 1 0 0 0 29.03.2011IX edycja programu „Moja flota”Po raz dziewiąty przeprowadzony zostanie program motywacyjny „Moja flota”, skierowany do przedstawicieli flot transportowych zaopatrujących się w opony ciężarowe firmy Goodyear. Realizatorem projektu jest agencja Pro Duct by Business Friends. Tegoroczna edycja trwać będzie do 31 grudnia br.
1 1 0 0 0 29.03.2011Konkurs na organizację kampanii edukacyjnejStowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków (KUPS) informuje o rozpoczęciu procesu wyboru organizacji wdrażającej ogólnopolski program edukacyjny do szkół podstawowych „5 porcji warzyw, owoców lub soku II” i zaprasza do udziału w konkursie.
0 1 0 0 0 29.03.2011Startuje sieć reklamy in-video – Instream MediaRozpoczynająca działalność sieć reklamy in-video Instream Media oferuje powierzchnie reklamowe w sieciowych wydaniach ponad dwustu znanych tytułów prasy światowej. Dyrektorem zarządzającym sieci jest Tomasz Teodorczyk.
0 1 0 0 0 29.03.2011Współpraca PKT z Cube GroupFirma Polskie Książki Telefoniczne stawia na działania w Internecie, angażując Cube Group – agencję performance marketingu. Największy wydawca książek telefonicznych prowadzi obecnie działania w zakresie marketingu bazodanowego, wykorzystując do tego platformę LeadR.
0 1 0 0 0 29.03.2011Osram nowym klientem Multi CommunicationsRealizatorem działań media relations oraz komunikacji w ramach współpracy z wybranymi grupami profesjonalistów dla Osram, znanego producenta źródeł światła i systemów oświetleniowych, będzie agencja Multi Communications.
0 1 0 0 0 29.03.2011PR Kwadrat dla Pirelli PolskaOd marca br. agencja PR Kwadrat zajmuje się obsługą w zakresie PR produktowego, personalnego i PR on-line marki Pirelli Polska. Zespół agencji będzie także wspierał Pirelli w prowadzeniu komunikacji związanej z Formułą 1.
0 1 0 0 0 29.03.2011„Magia czytania” w Akademii Misia Haribo2 kwietnia, w rocznicę urodzin duńskiego baśniopisarza Hansa Christiana Andersena, obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Książki dla Dzieci. Z początkiem kwietnia rozpoczyna się również IX konkurs w ramach programu edukacyjnego Akademia Misia Haribo. Naczelną koncepcją wiosennej edycji Akademii jest „Magia czytania”.
0 1 0 0 0 29.03.2011On Board PR Ecco Network pracuje dla Omega Pharma PolandOn Board PR Ecco Network przygotuje strategię oraz przeprowadzi działania public relations dla Omega Pharma Poland – przedstawiciela koncernu Omega Pharma VN i dystrybutora nowej linii produktów wspomagających odchudzanie. Wśród zadań agencji znajdują się: działania z zakresu brand PR i media relations oraz prowadzenie komunikacji B2B skierowanej do farmaceutów.
1 1 0 0 3 29.03.2011„Prawdziwe historie” – kampania MetLife Amplico (wideo)25 marca rozpoczęła się kampania promująca markę MetLife Amplico, pod którą działają w Polsce: Amplico Life, MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Amplico PTE oraz Amplico TFI. Koncept kreatywny polega na podkreśleniu zaangażowania, empatii i wrażliwości pracowników firmy – cechy te poświadczają klienci ubezpieczyciela.
1 1 0 0 0 29.03.2011Pierwszy spot Specjala (wideo)Pierwszą telewizyjną reklamę piwa Specjal, warzonego w Elblągu, można oglądać od marca. W spocie podkreślana jest specyfika marki oraz jej regionalny charakter.