„Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia” – Tomasz Karolak w kolejnej kampanii jazd testowych Hyundaia (wideo)
  • 2
  • 1
14.04.2011

„Apetyt rośnie w miarę jeżdżenia” – Tomasz Karolak w kolejnej kampanii jazd testowych Hyundaia (wideo)

Co jest gotowy zrobić Tomasz Karolak, żeby odbyć kolejną jazdę testową Hyundaiem? Wiele! Przebierze się za kobietę i będzie udawać Ślązaka, a jeśli trzeba, to nawet…

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52026 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

13 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2011

Konkurs Mazdy na projekt opakowania perfum. Zapach dobierze Kayah

Agencja Upside realizuje dla Mazda Motor Poland wielowymiarowy projekt komunikacyjny „Poczuj radość tworzenia”. Główną osią projektu jest ogólnopolski konkurs designu „Poczuj radość tworzenia”, polegający na zaprojektowaniu flakonów perfum Zoom-Zoom (wersja dla kobiet i mężczyzn). Obie wersje zapachowe zostaną stworzone wspólnie ze znaną wokalistką Kayah oraz we współpracy z perfumerią Douglas.