Lipton Ice Tea w Internecie lepiej niż zakładano
  • 0
  • 1
13.04.2011

Lipton Ice Tea w Internecie lepiej niż zakładano

W ponad dwa miliony interakcji z marką Lipton Ice Tea weszli konsumenci w czasie kilkumiesięcznej akcji przygotowanej i prowadzonej przez agencję Digital One. Celem było wsparcie rynkowego debiutu nowego wariantu smakowego tego brandu – Lipton Ice Tea Raspberry (malinowa) oraz stworzenie dla całej Lipton Ice Tea platformy do działań marketingowych w Internecie. Wcześniej marka ta w Polsce nie działała aktywnie online.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 kwietnia 2011