Wiosenna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego
  • 0
  • 1
13.04.2011

Wiosenna kampania Europejskiego Funduszu Leasingowego

Kampania skierowana jest do przedsiębiorców – dotychczasowych klientów oraz nowych, którzy dotychczas nie korzystali z leasingu. Podkreślana jest oferta produktowa, elastyczność oraz bliskość wobec klienta, osiągnięta dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży. Grupa docelowa to m.in. lekarze, prawnicy, informatycy, firmy budowlane, firmy transportowe.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

13 kwietnia 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.04.2011

Lipton Ice Tea w Internecie lepiej niż zakładano

W ponad dwa miliony interakcji z marką Lipton Ice Tea weszli konsumenci w czasie kilkumiesięcznej akcji przygotowanej i prowadzonej przez agencję Digital One. Celem było wsparcie rynkowego debiutu nowego wariantu smakowego tego brandu – Lipton Ice Tea Raspberry (malinowa) oraz stworzenie dla całej Lipton Ice Tea platformy do działań marketingowych w Internecie. Wcześniej marka ta w Polsce nie działała aktywnie online.