0 1 0 0 0 19.04.2011Magnolia Park ze strategią rozwoju opartą na badaniach biometrycznychMagnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Ma ona wspomóc budowanie jej wizerunku jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Istotnymi elementami strategii na lata 2011–2016 są: ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet.
0 2 0 0 0 19.04.2011Powstał serwis turystyczny specjalizujący się w ofercie dla LGBTGo Hot to biuro podróży należące do firmy Other Way Travel. Proponuje oferty turystyczne przygotowane specjalnie dla wymagających klientów, jakimi są przedstawiciele grupy LGBT. Wyraźnie pozycjonuje swoją ofertę jako gay/les friendly, angażuje się również w działalność społeczną wspierającą mniejszości seksualne w walce z niesprawiedliwością i wykluczeniem społecznym. Wśród sympatyków ma m.in. Marcina Szczygielskiego i Tomasza Raczka.
1 1 0 0 0 18.04.2011Litewska kampania Atlasa (wideo)„Bezpieczne i niezawodne” to hasło tegorocznej kampanii na Litwie, promującej elastyczne kleje do glazury i terakoty Grupy Atlas. Kwartalna kampania prowadzona jest w sześciu miejskich aglomeracjach – w Wilnie, Kownie, Kłajpedzie, Szawlach, Poniewieżu i Olicie.
0 1 0 0 0 18.04.2011Partner of Promotion z polską kulturą w Kjowie, Pekinie i TokioAgencja Partner of Promotion wygrała przetarg na przeprowadzenie kampanii promocyjnej programu kulturalnego polskiego przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej. Projekt prowadzony będzie w Kijowie, Pekinie i Tokio, na zlecenie Instytutu Adama Mickiewicza.
0 1 0 0 0 18.04.2011Tomasz Frankowski w kampanii reklamowejTomasz Frankowski wziął udział w kampanii reklamowej Max-Fliz, salonów kompleksowego wyposażenia wnętrz. Do zakupów zachęca hasło „Zakupy z klasą z Ekstraklasą”.
0 1 0 0 0 18.04.2011Henri Lloyd inwestuje w public relationsProducent odzieży żeglarskiej i codziennej Henri Lloyd podpisał umowę z agencją public relations Promedia Jerzy Osika.
1 1 0 0 0 18.04.2011Wystartowała kampania reklamowa soków Tymbark Disney (wideo)„Tymbark – Bliżej słońca" to kampania promująca sok pomarańczowy tej marki, w kartonikach dla dzieci.
0 1 0 0 0 18.04.2011Świąteczna promocja Triady na citylightach CAM MediaRozpoczęła się pierwsza część kampanii biura podróży Triada, prowadzonej w trzydziestu miastach Polski. Informacje o promocyjnej cenie wycieczek m.in. do Grecji, Egiptu czy Maroka oraz wycieczkach fakultatywnych gratis znajdują się na ponad 520 nośnikach typu citylight.
0 1 0 0 0 18.04.2011Gadżet – trofeum kibicaAż 70 proc. kibiców jest posiadaczami przynajmniej jednego gadżetu związanego z klubem piłkarskim. Wśród najczęściej wymienianych przez fanów futbolu pamiątek są szaliki i koszulki klubowe. W ciągu roku kibic jest w stanie wydać średnio 170 zł na akcesoria związane z swoją ulubioną drużyną – wynika z Monitora Piłkarskiego 2010, przygotowanego przez instytut ARC Rynek i Opinia.
0 1 0 0 0 18.04.2011Kampania reklamowa wspiera premierę w PlaneteOd 16 kwietnia trwa internetowa kampania promująca premierę telewizyjną filmu dokumentalnego „Ekspedycja Wisła" w kanale telewizyjnym Planete. Kampania prasowa oraz konkurs SMS, wesprą powtórkowe emisje w maju. Premiera filmu we wtorek 19 kwietnia o godz. 21.45.