1 1 0 0 3 8.06.2011GoDealla zapytała swoich użytkowników o preferencje w zakresie zakupów grupowychNiezależny agregator zakupów grupowych GoDealla.pl przeprowadził kolejne, po sondowaniu przedsiębiorców, badanie ankietowe. Tym razem zbadano preferencje 1177 klientów portali zakupów grupowych. Okazało się, że co piąty konsument w tym modelu zakupów nie czuje się traktowany jak pełnowartościowy klient!
2 3 0 0 1 8.06.2011Pociąg do koloru jeździ po PolsceKolorowy wagon Dulux Let’s Color kursuje po kraju w pociągu PKP Intercity. Celem projektu jest zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości poprzez dodawanie koloru ich otoczeniu. W ramach tej edycji, we współpracy z młodymi polskimi artystami przemalowane zostaną okolice wybranych dworców w trzech miastach.
0 1 0 0 0 8.06.2011Tyskie i Tequila na lato„Sięgnij po piwne wrażenia!” to hasło wakacyjnej loterii przygotowanej przez markę Tyskie i agencję TequilaPolska. Promocja rozpoczęła się 6 czerwca i potrwa do 31 lipca. Agencja jest autorem koncepcji kreatywnej i odpowiada za realizację projektu. Loteria będzie miała wsparcie w prasie, telewizji, Internecie i w punktach sprzedaży.
0 2 0 0 0 8.06.2011Krakuski – nowe hasło, logo i szata graficzna produktów„Krakuski, z pasją od serca” to nowe hasło przewodnie, które zastąpi obecną esencję marki, wyrażaną jako „Krakowska sztuka dobrego smaku”. Ta ostatnia, jak się okazało, dystansowała część konsumentów i przesuwała markę w stronę artyzmu i wykwintności – czyli wizerunku, który zupełnie nie pasuje do kategorii ciastek. Zmiany te, będące efektem rozległych badań, znajdują też odzwierciedlenie w nowym logo i odświeżonej szacie graficznej opakowań Krakusków.
0 1 0 0 0 8.06.2011Genesis PR dla grupy Outsourcing ExpertsAgencja Genesis PR rozpoczęła współpracę z grupą Outsourcing Experts w zakresie PR korporacyjnego. Odpowiada ponadto za budowanie wizerunku nowej marki na rynku polskim.
0 1 0 0 0 8.06.2011Biomed pod lupą UOKiKSugerowanie wyjątkowych właściwości sprzedawanych produktów, gdy w rzeczywistości ich one nie mają, to praktyka niezgodna z prawem. To między innymi stanowiło podstawę zakwestionowania praktyk firmy Biomed przez UOKiK. Firma zobowiązała się do zmiany kwestionowanych przez prezes UOKiK praktyk.
0 1 0 0 0 8.06.2011Pokazowy model HondyRozpoczyna się kolejna kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową S4 dla Honda Poland. Akcja „Pokazowy model”, która ma promować Hondę Civic 5D, objęła regionalną prasę oraz stacje radiowe.
0 1 0 0 3 8.06.2011Raport Mobile 2011 od Internet StandardNa początku czerwca Internet Standard opublikował raport dotyczący rynku mobilnego. Przedstawione zostały najnowsze trendy i rozwiązania, które już teraz wykorzystywane są w branży m-commerce i m-marketingu.
0 1 0 0 0 8.06.2011Rusza kampania wizerunkowa Scandic w PolsceGrupa Hotelowa Scandic w Polsce inauguruje kampanię wizerunkową, w ramach której przewidziano m.in. działania media relations, eventy oraz kampanie reklamowe w Internecie.
0 1 0 0 0 8.06.2011Red Sky inwestuje w Bebzol.comRed Sky, właściciel m.in. FilesTube.com, Alternative.to i od niedawna inwestor Grono.net, inwestuje w serwis Bebzol.com. Podmiotem prowadzącym serwis jest od kilku dni firma Wink Media.