Magnolia Park ze strategią rozwoju opartą na badaniach biometrycznych
  • 0
  • 1
19.04.2011

Magnolia Park ze strategią rozwoju opartą na badaniach biometrycznych

Magnolia Park, największa wrocławska galeria handlowa, rozpoczęła wdrażanie nowej strategii rozwoju. Ma ona wspomóc budowanie jej wizerunku jako miejsca modnego, nowoczesnego i pełnego inspiracji. Istotnymi elementami strategii na lata 2011–2016 są: ścisła współpraca z najemcami oraz zintegrowane działania marketingowe skierowane głównie do ambitnych, świadomych i niezależnych kobiet.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51860 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

19 kwietnia 2011

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
19.04.2011

Powstał serwis turystyczny specjalizujący się w ofercie dla LGBT

Go Hot to biuro podróży należące do firmy Other Way Travel. Proponuje oferty turystyczne przygotowane specjalnie dla wymagających klientów, jakimi są przedstawiciele grupy LGBT. Wyraźnie pozycjonuje swoją ofertę jako gay/les friendly, angażuje się również w działalność społeczną wspierającą mniejszości seksualne w walce z niesprawiedliwością i wykluczeniem społecznym. Wśród sympatyków ma m.in. Marcina Szczygielskiego i Tomasza Raczka. 


18 kwietnia 2011