1 1 0 0 0 29.11.2010Kampania reklamowa mleka NAN Pro NestléW mediach trwa kampania reklamowa mleka modyfikowanego Nestlé NAN Pro. Jest to wsparcie po niedawnej zmianie nazwy oraz wzbogaceniu formuły marki Nestlé NAN, która teraz nazywa się Nestlé NAN Pro. Kampania obejmuje działania w telewizji oraz prasie.
1 1 0 0 0 29.11.2010SARE wprowadza wideo e-maileZ uwagi na wyniki badań firmy comScore z rynku amerykańskiego, mówiące o dużym wzroście zainteresowania filmami wideo, firma SARE postanowiła udostępnić swoim klientom funkcję wideo e-maila. Film w newsletterze w znaczący sposób zwiększa zainteresowanie prezentowanymi w mailingu informacjami, produktami bądź usługami oraz gwarantuje większy współczynnik kliknięć.
0 1 0 0 0 29.11.2010Diesel na siarczysty mróz– Pełna moc, kiedy przyspieszasz i pewny rozruch silnika nawet przy temperaturze minus 32 stopni Celsjusza. Wybierz paliwa rekomendowane przez mistrzów. Zmierz się z nowym wcieleniem mocy. Lotos Dynamic. Adrenalina dla silnika – to treść najnowszego spotu reklamowego, jaki przygotowała spółka Lotos Paliwa. Jego emisja rozpoczęła się dziś.
0 6 0 0 0 29.11.2010Paweł Miszewski zwycięzcą konkursu Galerii Plakatu AMSPaweł Miszewski zwyciężył w 10. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, organizowanego w tym roku pod hasłem „Skłodowska-Curie była kobietą!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu wspierającego starania kobiet o równouprawnienie. Konkurs zorganizowała firma reklamy zewnętrznej AMS, patronowały mu m. in. magazyn „Wysokie Obcasy” i Stowarzyszenie Kongres Kobiet. Plakat zaprojektowany przez laureata będzie można zobaczyć na nośnikach AMS w największych polskich miastach na początku przyszłego roku.
1 1 0 0 0 29.11.2010W sieci pojawił się film promujący nowy portal Zwierciadlo.pl (wideo)29 listopada w Sieci pojawiło się wideo promujące portal Zwierciadlo.pl. Celem filmu jest zwiększenie świadomości marki wśród użytkowników Internetu.
0 2 0 0 0 29.11.2010„Gazeta Wyborcza” najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce: raport IMMW październiku 2010 r. duże zmiany w rankingu głównym „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Po rocznym panowaniu „Rzeczpospolitej”, na pierwszym miejscu znalazła się „Gazeta Wyborcza”, a do TOP 15 najczęściej cytowanych mediów powróciły portale internetowe (dokładnie: tvn24.pl).
0 1 0 0 0 29.11.2010Laureaci godła Produkt Roku 2010 wybraniMiesięcznik „Reader’s Digest” już po raz szósty przyzna certyfikaty Produkt Roku – Wybór Czytelników. Mogą na nie liczyć firmy, których produkty są najchętniej wybierane przez czytelników miesięcznika. Uroczystość wręczenia certyfikatów z godłem Produkt Roku 2010 odbędzie się 8 grudnia w warszawskim hotelu Le Meridien Bristol.
0 2 0 0 0 29.11.2010Thing Kong publikuje raport „Social Media Brand Index 2010”Aż 57% brand managerów największych marek w Polsce nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych – wynika z raportu Social Media Brand Index 2010 przygotowanego przez agencję Think Kong. Jednocześnie managerowie w Polsce uznają trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu działań kierowanych do społeczności online.
0 1 0 0 0 29.11.2010Nutricia Polska nowym klientem Euro RSCG Marketing HouseAgencja Euro RSCG Marketing House nawiązała współpracę z firmą Nutricia Polska. Agencja będzie prowadzić działania z zakresu marketingu relacyjnego dla marki Bebilon.
0 1 0 0 0 29.11.2010System lojalnościowy iReward24 w ukraińskich restauracjachSieć restauracji na Ukrainie prowadzonych przez firmę !FEST wybrała system lojalnościowy krakowskiej spółki iReward24 (GK Comarch). Program został wprowadzony we wszystkich lwowskich lokalach należących do !FEST: 13 restauracjach oraz sklepie firmowym fabryki czekolady.