0 1 0 0 0 9.06.2011Buzz Group robi e-PR dla producenta farbFlügger, duński producent farb, tapet oraz narzędzi malarskich podjął współpracę z agencją Buzz Group w zakresie działań e-PR marki w branżowych mediach internetowych.
0 1 0 0 0 9.06.2011Jadwiga Sztabińska wraca do Inforu1 lipca do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej” dołączy Jadwiga Sztabińska. Obejmie stanowisko pierwszego zastępcy redaktora naczelnego.
0 1 0 0 0 9.06.2011Program motywacyjny Za-kontaktowaniRozpoczął się program motywacyjny Za-kontaktowani dla marki Ciba Vision. Towarzyszy mu kampania reklamowa w TVN.
0 1 0 0 0 9.06.2011„Galeria” o rynku sztuki wydawana przez Desę164 strony, ponad 500 dzieł sztuki i antyków, a pomiędzy nimi eksperckie artykuły o sztuce, to zawartość pierwszego numeru magazynu „Galeria”. Nowe wydawnictwo, które od 9 czerwca dostępne jest m.in. w warszawskich galeriach i wybranych salonach prasowych, przygotowane zostało przez Desę Unicum, największą firmę zajmującą się obrotem dziełami sztuki na polskim rynku.
0 1 0 0 0 9.06.2011Kampania „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” na shortliście Golden HammerSparing Communication Group została nominowana do międzynarodowej nagrody Golden Hammer na festiwalu reklamy w Rydze. Jury doceniło kampanię społeczną „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”, zdobywcę wielu nagród w polskich konkursach.
1 1 0 0 0 9.06.2011Moc wsparcia od BNP ParibasOd 6 czerwca trwa nowa kampania reklamowa BNP Paribas, pod hasłem „Poczuj moc wsparcia”. Promuje ona Konto Witalne z oferty tego banku. Bohater nowego spotu reklamowego sięga pamięcią do ważnych momentów z dzieciństwa i młodości, kiedy wsparcie bliskich osób pomogło mu osiągnąć sukces zarówno w szkolnym przedstawieniu, jak i na pierwszej randce.
0 3 0 0 0 9.06.2011„Olivia” w trzech wersjach: z Kayah, Katarzyną Glinką i Tamarą ArciuchLipcowe wydanie magazynu „Olivia” ma trzy okładki: z Kayah, Katarzyną Glinką i Tamarą Arciuch, które wzięły udział w specjalnej sesji zdjęciowej i opowiedziały na łamach, jak pokonały swoje kompleksy. Wydawnictwo Marquard Media Polska przez umieszczanie znanych kobiet na okładkach magazynu chce umacniać jego pozycję jako luksusowego pisma poradniczego.
3 5 0 0 0 9.06.2011Nikon startuje z nową kampanią reklamową (wideo)Nikon Polska rozpoczyna nową kampanię reklamową pod hasłem „Jestem Nikon”. Działania obejmą telewizję, prasę oraz Internet. W kampanii wykorzystywane są wariacje głównego hasła nawiązujące do emocji przeżywanych przez fotografujących i obrazujące sytuacje, w jakich aparaty cyfrowe mogą towarzyszyć użytkownikom każdego dnia. Kampania jest kolejnym etapem europejskich działań promocyjnych firmy Nikon, które rozpoczęły się w 2010 r.
0 1 0 0 0 9.06.2011Długie e-zakupy niekoniecznie bardziej owocneNieprawidłowe rozplanowanie procesu zakupu online może doprowadzić do serii mniej lub bardziej poważnych problemów – od wydłużenia czasu zakupu po przypadkowe zamówienie większej, niepożądanej liczby produktów. Pojawiające się w każdym z tych wypadków irytacja lub bezsilność to tylko krok od porzucenia koszyka i samego serwisu.
0 6 0 0 2 8.06.2011Projekt promocyjny „Do You Know Polska?”3 czerwca uruchomiony został nowy serwis promocyjny naszego kraju – Do You Know Polska?. W ciągu zaledwie trzech dni stronę odwiedziło ponad 100 tysięcy osób z Polski, Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Irlandii, Hiszpanii i Niemiec. Internauci dodają do serwisu kolejne zdjęcia i hasła, wykorzystując możliwość pokazania Polski widzianej ich własnymi oczami.