0 1 0 0 0 13.04.2011Konkurs Mazdy na projekt opakowania perfum. Zapach dobierze KayahAgencja Upside realizuje dla Mazda Motor Poland wielowymiarowy projekt komunikacyjny „Poczuj radość tworzenia”. Główną osią projektu jest ogólnopolski konkurs designu „Poczuj radość tworzenia”, polegający na zaprojektowaniu flakonów perfum Zoom-Zoom (wersja dla kobiet i mężczyzn). Obie wersje zapachowe zostaną stworzone wspólnie ze znaną wokalistką Kayah oraz we współpracy z perfumerią Douglas.
0 1 0 0 0 13.04.2011Wiosenna kampania Europejskiego Funduszu LeasingowegoKampania skierowana jest do przedsiębiorców – dotychczasowych klientów oraz nowych, którzy dotychczas nie korzystali z leasingu. Podkreślana jest oferta produktowa, elastyczność oraz bliskość wobec klienta, osiągnięta dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży. Grupa docelowa to m.in. lekarze, prawnicy, informatycy, firmy budowlane, firmy transportowe.
0 1 0 0 0 13.04.2011Konkurs na staż w agencji TequilaPolskaKonkurs „Tequila dla najlepszych” rozpoczyna się 13 kwietnia po raz ósmy. Najlepsi studenci kierunków artystycznych, ekonomicznych, marketingowych i humanistycznych będą mieli szansę na płatne miesięczne staże w agencji.
0 1 0 0 0 13.04.2011Lipton Ice Tea w Internecie lepiej niż zakładanoW ponad dwa miliony interakcji z marką Lipton Ice Tea weszli konsumenci w czasie kilkumiesięcznej akcji przygotowanej i prowadzonej przez agencję Digital One. Celem było wsparcie rynkowego debiutu nowego wariantu smakowego tego brandu – Lipton Ice Tea Raspberry (malinowa) oraz stworzenie dla całej Lipton Ice Tea platformy do działań marketingowych w Internecie. Wcześniej marka ta w Polsce nie działała aktywnie online.
0 1 0 0 0 13.04.2011Lipton Earl Grey gra słowami„Odkryj NOWY Earl Grey” – to hasło akcji wprowadzającej na rynek nowe warianty smakowe herbat Lipton Earl Grey – cytrynowy oraz jaśminowy.
0 1 0 0 0 13.04.2011ARC Rynek i Opinia współpracuje z niemiecką agencją VocatusAgencja ARC Rynek i Opinia rozpoczęła współpracę z niemiecką firmą badawczą Vocatus i wprowadza do swojej oferty nową metodę badań cenowych. Stanowi ona alternatywę dla klasycznego postrzegania klienta jako homo economicus. Projekt z ramienia ARC koordynują Maciej Gliński oraz Marzena Białasek.
0 1 0 0 0 13.04.2011Fresh Brand Design podbija czeskie kliniki okulistyczneAgencja Fresh Brand Design podpisała umowę na opracowanie strategii brandingowej dla czeskiej części klinik okulistycznych Lexum Group. Będzie odpowiedzialna za obsługę strategiczną i brandingową całej grupy.
0 1 0 0 0 13.04.2011Agencja Claessens International projektuje dla ŻubrówkiNa początku kwietnia na rynku pojawiła się nowa butelka wódki Żubrówka Bison Grass. Została zaprojektowana przez jedną z najlepszych światowych agencji designerskich, Claessens International.
0 1 0 0 0 13.04.2011AtomClick dla Merlin.plAtomClick, dział interaktywny agencji IQ Marketing, nawiązał współpracę z Merlin.pl w zakresie obsługi social media.
0 1 0 0 0 13.04.2011Tenisistka Karolina Woźniacka ambasadorką Compeed– W karierze nie przeszkodzą mi pęcherze – mówi Karolina Woźniacka, nowa ambasadorka marki plastrów Compeed. Objęcie tej funkcji „księżniczka tenisa” ogłosiła 11 kwietnia, podczas turnieju ATP Monte-Carlo Rolex Masters.