0 1 0 0 0 12.05.2011K2 zaprezentowana na platformie Facebook StudioK2, jako pierwsza agencja z Polski, prezentuje swoje prace na platformie Facebook Studio. Przeważają tam projekty czołowych światowych agencji, w tym m.in. DDB, BBDO, TBWA, Publicis, McCann Erickson. Agencje prezentują swoje najlepsze realizacje wykorzystujące mechanizmy Facebooka. Każda praca musi być zaakceptowana przez specjalny zespół Facebook Studio.
0 1 0 0 0 12.05.2011Nakręceni technologią FordaFirma Ford organizuje konkurs filmowy „Nakręceni technologią nowego Forda Focus”, dla wszystkich fanów nowych technologii.
1 1 0 0 0 12.05.2011Antonio Banderas w kolejnej kampanii BZ WBK (wideo)„Bierz i nie mów na co”. Pod tym hasłem rusza kampania kredytów dla firm Banku Zachodniego WBK. Do skorzystania z oferty zachęca przedsiębiorców Antonio Banderas.
0 1 0 0 0 12.05.2011BOŚ Bank wybral agencję reklamowąPrzetarg zorganizowany przez Bank Ochrony Środowiska wygrała agencja Fat Baby. W szranki stanęły cztery agencje, które zaprezentowały propozycje rozwinięcia przyjętej w ubiegłym roku strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych dla banku.
0 1 0 0 0 11.05.2011Zmiana butelki Jim Beam BlackNowa butelka burbonu Jim Beam Black, widoczna na półkach od kwietnia, zaprojektowana została przez amerykańską agencję LPK w zgodzie z najnowszymi trendami we wzornictwie produktów alkoholowych z segmentu premium. Zmianie opakowania trunku towarzyszy także nowe hasło: „Sześć lat. Składnikiem perfekcji jest czas”.
0 2 0 0 0 11.05.2011Kampania telewizyjna lodów AugustoRozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna lodów Augusto – marki firmy Kilargo. Trzydziestosekundowe spoty są emitowane w kanałach tematycznych grupy TVN, TVP, Polsatu, Discovery oraz w 40 wybranych kanałach At Media.
0 1 0 0 0 11.05.2011Hoop Polska wybiera Brand Place do obsługi marki PaolaMarka syropów Paola będzie pierwszą, której obsługę full service podejmie agencja reklamowa Brand Place. Decyzja jest wynikiem przetargu na strategię komunikacji dotyczącej marki Paola. Brały w nim również udział agencje: Handmade, Legend Group, S4 i dotychczas obsługująca markę agencja Schulz.
0 2 0 0 0 11.05.2011JWT przedstawia Brand Toys – narzędzie do portretowania marekJak wyglądałaby zabawka przedstawiająca Google? Czym Nokia różniłaby się od Facebooka? Czy maskotka przedstawiająca HSBC stworzona w Chinach byłaby zupełnie inna od tej powstałej w USA? Odpowiedzi na takie pytania przynosi Brand Toys – nowe narzędzie do portretowania marek, opracowane przez agencję JWT. Pozwala ono na porównywanie charakterów i osobowości ponad 3000 marek na świecie.
0 1 0 0 0 11.05.2011BNP Paribas – pod nową nazwą i markąOd maja bank działa już pod nową nazwą formalno-prawną: „BNP Paribas Bank Polska SA”. Na jego placówkach pojawia się nowe oznakowanie „BNP Paribas”. Wymiana logo na 230 oddziałach banku rozpoczęła się z końcem kwietnia, natomiast cały proces rebrandingu zostanie sfinalizowany w trzecim kwartale bieżącego roku.
0 3 0 0 1 11.05.2011Polskie uczelnie w rankingu NescafePowstała druga edycja rankingu polskich uczelni wyższych, któremu patronuje marka Nescafe 3in1. Badaniem opinii przeprowadzonym przez dział badań NK.pl objęto ponad 10 tys. osób – studentów i absolwentów ponad 150 uczelni publicznych i prywatnych oraz tegorocznych maturzystów. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się do mediowy MEC: Interaction, który odpowiadał również za przygotowanie funkcjonalności i kreację strony internetowej.