1 1 0 20.09.2011Intencje zakupowe – nowe narzędzie w ramach AdProfileZ początkiem października IDMnet w ramach swojej sieci AdProfile wprowadzi narzędzie o nazwie intencje zakupowe. Pozwala ono na tworzenie precyzyjnych profili behawioralnych osób poszukujących konkretnych produktów. Intencje zakupowe zostały opracowane we współpracy z porównywarką produktów Nokaut.pl.
0 1 0 19.09.2011Portal ma budować wizerunek prasyRozpoczyna działalność poświęcony prasie wortal branżowy Prasa.info. Ma on budować wizerunek prasy jako silnego i nowoczesnego medium, będącego efektywnym nośnikiem reklamowym i informacyjnym.
1 1 0 19.09.2011Rusza kolejna odsłona kampanii „Testy” Zelmera (wideo)Zelmer kontynuuje kultową kampanię „Testy”, nagrodzoną m.in. Złotym Effie w 2007 r. W nowej odsłonie testowana będzie niezawodność kolejnych urządzeń marki. Kampania trafi również na inne rynki, początkowo m.in. na rynek ukraiński.
0 1 0 19.09.2011Ciszewski Financial Communications ma nowego klientaZ początkiem września Ciszewski Financial Communications, agencja doradztwa komunikacyjnego, rozpoczęła współpracę z RICS, jedną z najbardziej uznanych międzynarodowych organizacji skupiających profesjonalistów związanych z rynkiem nieruchomości.
0 1 0 19.09.2011 ARTYKUŁ SPONSOROWANYSzkolenia Google Analytics i Google Website OptimizerCzy prowadząc działania promocyjne w Internecie, zastanawiasz się, które z nich są najbardziej efektywne? Które konkretnie działania przełożyły się na największą liczbę nowych klientów, dopisań do newslettera czy wysłanych zapytań ofertowych? A może chcesz zmienić treść swojej strony internetowej, by zwiększyć jej efektywność i zastanawiasz się, które treści są najbardziej pożądane przez internautów? Które z nich są najbardziej angażujące? Na te pytania można będzie znaleźć odpowiedź 26 i 27 października 2011 r. w Warszawie, podczas szkolenia Google Analytics i Google Website Optimizer.
1 1 0 19.09.2011Widzew promuje się w telewizji (wideo)Klub piłkarski Widzew Łódź rozpoczął kampanię reklamową obecnego sezonu piłkarskiego. Trzydziestosekundowy spot wyświetlany jest na antenie TVP Łódź i TV Toya oraz na ekranach wielkoformatowych LED na terenie Łodzi. Kampania realizowana jest pod hasłem „Razem tworzymy siłę”, nawiązującym do historycznej nazwy klubu RTS.
0 1 0 19.09.2011Kayah, Jan A.P. Kaczmarek i Piotr Kler ambasadorami RMF Classic19 września rusza kampania wizerunkowa radia RMF Classic z udziałem trojga nowych ambasadorów marki: wokalistki Kayah, laureata Oscara, kompozytora Jana A.P. Kaczmarka i projektanta Piotra Klera. Kampania ma przede wszystkim zwrócić uwagę na różnorodność muzyki w stacji, w której słuchać można nie tylko przebojowej klasyki, ale i słynnych muzycznych tematów filmowych czy standardów etno.
0 1 0 19.09.2011Akcja samplingowa w salonikach KolporteraW wybranych salonikach Kolportera na terenie całego kraju prowadzona jest kolejna akcja samplingowa. Uczestnicy organizowanego przez Mars Polska konkursu „Twix rozdaje 10 tys. kaw” mogą tam odbierać nagrody – kawę Tchibo.
0 1 0 19.09.2011Nowa usługa agencji Fleishman-HillardDział Digital agencji Fleishman-Hillard wprowadził do swojej oferty nową usługę: digital blueprint workshop. Są to warsztaty, podczas których firmy – przy udziale i pomocy konsultantów agencji – wypracowują strategię obecności marki w Internecie, w szczególności w mediach społecznościowych.
0 1 0 19.09.2011Techniki motywacyjne w pracy event manageraCo event manager powinien wiedzieć, by łatwiej orientować się w potrzebach podwładnych i skuteczniej ich motywować? W jaki sposób identyfikować kompetencje i stopień motywacji pracowników? Jaki wpływ na proces zarządzania zespołem ma inteligencja emocjonalna? Będzie się można tego dowiedzieć podczas bezpłatnych warsztatów „Praktyczne zastosowanie menedżerskich technik motywacyjnych w pracy event managera”, przygotowanych przez Dom Szkoleniowy JS. Warsztaty odbędą się pierwszego dnia III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 – 5 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na targi jest bezpłatny pod warunkiem dokonania rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.