JWT przedstawia Brand Toys – narzędzie do portretowania marek
  • 0
  • 2
11.05.2011

JWT przedstawia Brand Toys – narzędzie do portretowania marek

Jak wyglądałaby zabawka przedstawiająca Google? Czym Nokia różniłaby się od Facebooka? Czy maskotka przedstawiająca HSBC stworzona w Chinach byłaby zupełnie inna od tej powstałej w USA? Odpowiedzi na takie pytania przynosi Brand Toys – nowe narzędzie do portretowania marek, opracowane przez agencję JWT. Pozwala ono na porównywanie charakterów i osobowości ponad 3000 marek na świecie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

11 maja 2011

  • 0
  • 3
  • 0
  • 0
  • 0
11.05.2011

Polskie uczelnie w rankingu Nescafe

Powstała druga edycja rankingu polskich uczelni wyższych, któremu patronuje marka Nescafe 3in1. Badaniem opinii przeprowadzonym przez dział badań NK.pl objęto ponad 10 tys. osób – studentów i absolwentów ponad 150 uczelni publicznych i prywatnych oraz tegorocznych maturzystów. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się do mediowy MEC: Interaction, który odpowiadał również za przygotowanie funkcjonalności i kreację strony internetowej.