Polskie uczelnie w rankingu Nescafe
  • 0
  • 3
11.05.2011

Polskie uczelnie w rankingu Nescafe

Powstała druga edycja rankingu polskich uczelni wyższych, któremu patronuje marka Nescafe 3in1. Badaniem opinii przeprowadzonym przez dział badań NK.pl objęto ponad 10 tys. osób – studentów i absolwentów ponad 150 uczelni publicznych i prywatnych oraz tegorocznych maturzystów. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się do mediowy MEC: Interaction, który odpowiadał również za przygotowanie funkcjonalności i kreację strony internetowej.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54846 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

stefor

13 lat temu

Umiejętność dokładnego czytania jest przydatna dziennikarzom

W jaki sposób Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu zmieniła się w Wyższą Szkołę Zarządzania i Bankowości (nota bene takiej szkoły w ogóle nie ma) - patrz www.rankingnescafe.pl.

11 maja 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 1
11.05.2011

Marketing online marek Top Secret, Troll i Drywash

Kampania reklamowa w wyszukiwarkach, nowe witryny wizerunkowe, obecność na Facebooku, pozycjonowanie sklepu internetowego – to główne obszary strategii marketingu online marek odzieżowych Top Secret, Troll i Drywash. Ich właściciel, spółka Redan, będzie realizować tak założoną strategię we współpracy z agencją interaktywną Venti oraz agencją SEM – Bluerank. Obie firmy są zwycięzcami ubiegłorocznego przetargu na budowanie obecności online marek Redanu.