2 1 0 19.09.2011Kampania reklamowa nowego Kubusia (wideo)Rozpoczęła się kampania reklamowa pod hasłem „Dzieci wiedzą, o co chodzi”. Wspiera ona wprowadzenie na rynek soku Kubuś Go!
1 1 0 19.09.2011Monica Bellucci w kampanii Oriflame (wideo)Firma Oriflame rozpoczyna kampanię reklamową z udziałem Moniki Bellucci. Działania promujące nowy krem Royal Velvet potrwają do 10 października. Ich cel to zwiększenie sprzedaży kosmetyku wśród kobiet powyżej 40. roku życia.
0 1 0 19.09.2011Apple otwiera w Polsce sklep internetowyOd 19 września polscy konsumenci mogą już kupować produkty w oficjalnym sklepie internetowym Apple. „Witaj, Polsko! Świętuj z nami otwarcie lokalnego sklepu" – czytamy w serwisie.
1 1 0 18.09.2011Internetowa premiera nowej reklamy Coca-Coli (wideo)Coca-Cola zaprezentowała w Internecie nową reklamę pt. „Great Happyfication”. To kolejna odsłona jednej z najlepszych serii reklamowych w historii marki. Ukazuje ona magiczną rzeczywistość wewnątrz każdego automatu z colą.
0 2 0 16.09.2011„Walczmy z wandalami” w WarszawieSpoty telewizyjne, plakaty w taborze i na przystankach będą informowały o drugiej odsłonie kampanii społecznej Zarządu Transportu Miejskiego, pod hasłem „Nie toleruj, powiadom”. Jej głównym celem jest ograniczenie liczby aktów wandalizmu w komunikacji miejskiej. Informacje pasażerowie znajdą również na monitorach w autobusach, bannerach na stronach i portalach internetowych.
0 2 0 16.09.2011Wakacje Polaków przy radiuW miesiącach wakacyjnych Polacy spędzali z radiem dziennie średnio 268 minut, czyli 4,5 godziny. To najwyższa wartość tego wskaźnika w tym roku.
1 1 0 16.09.2011Rusza nowa promocja konsumencka napojów Jupik (wideo)Promocja rozpoczyna się 19 września i potrwa do 13 listopada. Jest wsparta kampanią w kinie oraz Internecie. Jej najważniejszy element stanowi gra zręcznościowa, w której przy określonych zadaniach należy wprowadzać kody promocyjne z opakowań produktu. Najlepszy gracz otrzyma konsolę PS3 z kontrolerem Move.
0 1 0 16.09.2011Nowy tytuł G+J Polska od 19 września na rynkuPierwszy numer miesięcznika „Sekrety Nauki” ukaże się 19 września. Jego nakład wyniesie 190 tys. egzemplarzy, a cena 4,99 zł. Premierę nowego tytułu wesprze kampania reklamowa o ogólnopolskim zasięgu. Strategicznym partnerem wspierającym nowy tytuł jest Discovery Channel.
0 1 0 16.09.2011Promocja idei wolontariatu19 września zaczyna się druga polska odsłona kampanii promującej wolontariat. Jej hasło brzmi: „Nigdy nie jest za późno, by spełniać marzenia. Teraz też możesz pomagać! Zostań wolontariuszem, zmieniaj siebie i świat”.
0 1 0 16.09.2011Tesco dla Szkół w tym roku ogłasza ekorewolucję15 września rozpoczęła się dziewiąta edycja programu edukacyjnego Tesco dla Szkół. W tym roku organizator programu, firma Tesco Polska, zachęca uczniów szkół podstawowych i gimnazjów do pokazania ich własnych realnych działań na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego. Mogą oni utrwalić je w formie krótkich filmów nagranych za pomocą dowolnego urządzenia. Takie właśnie materiały oceniane będą w konkursie pt. „Ekorewolucja”.