Na wakacje – lepiej bez nadbagażu. Kampania Xenny Extra (wideo)
  • 1
  • 1
14.06.2011

Na wakacje – lepiej bez nadbagażu. Kampania Xenny Extra (wideo)

13 czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa Xenny Extra – leku na zaparcia z portfolio USP Zdrowie. Opracowany przez Legend Group koncept „Nadbagaż” stanowi rozwinięcie idei kreatywnej „Torba”, wykorzystywanej w promocji preparatu od 2010 r. Grupą docelową kampanii są kobiety.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.06.2011

Mistrzowie enduro przeciw wandalizmowi w warszawskiej komunikacji miejskiej

Plakaty w taborze i na przystankach, spoty telewizyjne, informacje na monitorach w autobusach, bannery online będą informowały o kampanii społecznej Zarządu Transportu Miejskiego w Warszawie, pod hasłem „Nie toleruj, powiadom”. Akcja potrwa od 16 do 24 czerwca. Do telefonowania pod numer alarmowy 112 w reakcji na akty wandalizmu w pojazdach komunikacji miejskiej namawiać będą: Bartosz Obłucki i Tadeusz Błażusiak – mistrzowie sportów motorowych.