1 1 0 0 0 10.06.2011Pogapić się na N z Sercem i Rozumem (wideo)Od dziś w wybranych kanałach telewizyjnych oglądać można nowy spot z bohaterami marki TP SA. Tym razem Serce i Rozum mają licznych gości, którzy przyszli pooglądać telewizję. Najnowszy odcinek przygód dwóch popularnych postaci promuje pakiety telewizji N oferowane przez Telekomunikację Polską.
0 1 0 0 0 10.06.2011Najbardziej wpływowi eksperci SEO spotkają się w PoznaniuJuż w przyszłym tygodniu w Poznaniu spotkają się najbardziej wpływowi na świecie eksperci zajmujący się tematyką marketingu w wyszukiwarkach. 15 czerwca w Starym Browarze odbędzie się międzynarodowa konferencja Search Marketing Day.
0 3 0 0 0 10.06.2011„Odmienny stan – odmienne traktowanie” – trzecia edycja kampaniiRozpoczęła się trzecia ogólnopolska kampania edukacyjna „Odmienny stan – odmienne traktowanie”. Jej celem jest kształtowanie postaw i zachowań społecznych przychylnych kobiecie w ciąży. Organizatorem programu jest Falvit Mama, marka suplementu diety dla kobiet w ciąży i karmiących piersią. Nad wizerunkiem marki pracuje agencja Marketing & Communications Consultants.
0 1 0 0 0 9.06.2011Carlsberg Polska nawiązuje współpracę z AmrestemPiwa Carlsberg oraz Okocim będą dostępne dla klientów restauracji Pizza Hut, Burger King oraz KFC. To wynik podpisania umowy między Carlsberg Polska a holdingiem Amrest.
0 1 0 0 0 9.06.2011Prezenty bez Pudła dla UNICEF20 maja rozpoczęła się międzynarodowa kampania UNICEF promująca darowizny celowe: „Inspired Gifts – Prezenty bez Pudła”. Polską odsłonę kampanii przygotowała agencja Brainshake.
0 1 0 0 0 9.06.2011Buzz Group robi e-PR dla producenta farbFlügger, duński producent farb, tapet oraz narzędzi malarskich podjął współpracę z agencją Buzz Group w zakresie działań e-PR marki w branżowych mediach internetowych.
0 1 0 0 0 9.06.2011Jadwiga Sztabińska wraca do Inforu1 lipca do zespołu „Dziennika Gazety Prawnej” dołączy Jadwiga Sztabińska. Obejmie stanowisko pierwszego zastępcy redaktora naczelnego.
0 1 0 0 0 9.06.2011Program motywacyjny Za-kontaktowaniRozpoczął się program motywacyjny Za-kontaktowani dla marki Ciba Vision. Towarzyszy mu kampania reklamowa w TVN.
0 1 0 0 0 9.06.2011„Galeria” o rynku sztuki wydawana przez Desę164 strony, ponad 500 dzieł sztuki i antyków, a pomiędzy nimi eksperckie artykuły o sztuce, to zawartość pierwszego numeru magazynu „Galeria”. Nowe wydawnictwo, które od 9 czerwca dostępne jest m.in. w warszawskich galeriach i wybranych salonach prasowych, przygotowane zostało przez Desę Unicum, największą firmę zajmującą się obrotem dziełami sztuki na polskim rynku.
0 1 0 0 0 9.06.2011Kampania „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą” na shortliście Golden HammerSparing Communication Group została nominowana do międzynarodowej nagrody Golden Hammer na festiwalu reklamy w Rydze. Jury doceniło kampanię społeczną „Jesteś sprawcą, jesteś ofiarą”, zdobywcę wielu nagród w polskich konkursach.