0 1 0 0 0 15.06.2011Raport BInAR 2011: Najpopularniejsze stacje internetowe to te znane z eteruPonad połowa badanych słucha radia w Internecie co najmniej raz w tygodniu, najczęściej wybierają stacje nadające w eterze – wynika z drugiej edycji badania BInAR. Blisko 90 proc. słuchaczy nie przeszkadzają reklamy – wolą słuchać stacji za darmo niż wykupywać abonament za odbiór bez reklam.
0 1 0 0 0 15.06.2011Kampania społeczna „Nie pływam w śmieciach”Kampania ma na celu edukację wypoczywających w zakresie ekologii wód oraz promocję postaw proekologicznych i budowanie indywidualnej odpowiedzialności za stan zanieczyszczenia wód. Zasięgiem obejmie prasę, radio, nośniki citylight, wiaty przystankowe, a także żaglówki na Mazurach. Będą jej towarzyszyły działania niestandardowe i ambientowe w dużych aglomeracjach. Większość działań realizowana będzie w drugiej połowie czerwca br.
0 1 0 0 0 15.06.2011Wyłącznie Em Lab na nośnikach Snow Vision w kurortachAgencja Em Lab podpisała umowę o współpracy z firmą Snow Vision, która jest właścicielem sieci nośników OOH w 25 stacjach narciarskich w Polsce. Partnerstwo ze Snow Vision w Polsce zostało podpisane na wyłączność.
0 1 0 0 0 15.06.2011PKN Orlen uruchamia sklep internetowy z możliwością odbioru towaru na stacjach OrlenSklep www.sklep.orlen.pl został uruchomiony na początku czerwca. Towar zamówiony na stacjach Orlen można będzie odbierać bez dodatkowych kosztów. Obecnie istnieje taka możliwość na ponad 350 stacjach, do końca roku planowane jest podwojenie tej liczby. System do obsługi projektu stworzyła firma B2BPartner.
0 1 0 0 0 15.06.2011Primavera w społecznościachMarka wody źródlanej Primavera aktywizuje grupę docelową w mediach społecznościowych. Wzbogaca w ten sposób standardowe działania reklamowe (telewizja, prasa, OOH).
0 2 0 0 2 15.06.2011Redd’s powołuje Ambasadę CiekawościOlga Frycz, Karolina Gliniecka i Zuzanna Ziomecka wejdą w skład Ambasady Ciekawości Redd’s, której celem będzie „inspirowanie Polek do rozwijania w sobie ciekawości świata”. Elementem dodatkowo angażującym konsumentki będzie konkurs, w którym nagrodą jest realizacja pomysłu jednej z nich.
0 1 0 0 0 15.06.2011Wader-Woźniak z OmniProFirma Wader-Woźniak, producent zabawek dla najmłodszych dzieci, podpisała umowę o współpracy z agencją PR OmniPro. Firma powierzyła agencji prowadzenie relacji z mediami oraz komunikację w social media.
0 1 0 0 0 15.06.2011Patrycja Michońska-Dynek została dyrektorem programowym Radia Plus WarszawaBędzie odpowiedzialna za to, by powstający w zgodzie z koncesją program Radia Plus Warszawa spełniał równocześnie twarde kryteria komercyjnego rynku radiowego. To nowe stanowisko w strukturach stacji. Wcześniej odpowiedzialność za program była jednym z obowiązków dyrektora stacji.
0 1 0 0 0 15.06.2011Twoja pupa spędza czas na FacebookuSymetria Creative uruchomiła na Facebooku fan page promujący serwis własny Vitalia.pl. Profil prowadzony jest przez niecodzienną bohaterkę marki – „Twoją pupę”. Ten wybór jest uzasadniony. Jak wyjaśniają twórcy serwisu: „któż lepiej może zachęcić do zdrowego trybu życia, zakupu diety lub uprawiania fitness (a to oferuje serwis), niż nasza własna »pupa«, na której dość szybko odbijają się efekty nadmiernego podjadania i braku ruchu”.
0 1 0 0 0 15.06.2011Zmiana strategii GG Network wobec GaduAIRZarząd GG Network podjął decyzję o zmianie strategii spółki wobec prowadzonej przez nią usługi telefonii komórkowej GaduAIR. W ocenie spółki sieć w obecnym modelu biznesowym nie pozwala na osiągnięcie zakładanych celów.