Primavera w społecznościach
  • 0
  • 1
15.06.2011

Primavera w społecznościach

Marka wody źródlanej Primavera aktywizuje grupę docelową w mediach społecznościowych. Wzbogaca w ten sposób standardowe działania reklamowe (telewizja, prasa, OOH).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54597 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

15 czerwca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.06.2011

Twoja pupa spędza czas na Facebooku

Symetria Creative uruchomiła na Facebooku fan page promujący serwis własny Vitalia.pl. Profil prowadzony jest przez niecodzienną bohaterkę marki – „Twoją pupę”. Ten wybór jest uzasadniony. Jak wyjaśniają twórcy serwisu: „któż lepiej może zachęcić do zdrowego trybu życia, zakupu diety lub uprawiania fitness (a to oferuje serwis), niż nasza własna »pupa«, na której dość szybko odbijają się efekty nadmiernego podjadania i braku ruchu”.