1 1 0 0 0 5.07.2011Spot kinowy Tymbarku (wideo)Wraz z premierą filmu „Auta 2” ruszyła kampania reklamowa w kinach, przygotowana dla marki Tymbark Kartonik.
0 1 0 0 0 5.07.2011Rekordowa liczba prac w Konkursie Biuletynów FirmowychAż 122 prace rywalizują w 11. edycji konkursu custom publishing w Polsce. W lipcu i sierpniu prace oceni jury. We wrześniu zostaną ogłoszone nominacje, a w październiku oficjalne wyniki.
1 1 0 0 0 5.07.2011Pierwsza kampania reklamowa BP po katastrofie (wideo)Koncern BP rozpoczął w Wielkiej Brytanii pierwszą telewizyjną kampanię reklamową od czasu katastrofy platformy wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej i związanego z nią kryzysu wizerunkowego marki. Podstawą nowego spotu jest fakt sponsorowania przez BP Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.
0 1 0 0 0 5.07.2011Nowy partner LOT-u w programie Miles & MoreNa początku lipca do programu lojalnościowego Miles & More Polskich Linii Lotniczych LOT dołączyła jako partner firma Aelia Duty Free – lider w sektorze sklepów wolnocłowych w Europie.
0 1 0 0 0 5.07.2011Program dla rodzin z dziećmi w hotelach NovotelHotele Novotel intensywnie promują wakacje dla rodzin z dziećmi w ramach programu Family & Novotel. W sezonie letnim 2011 program ten jest powiązany z bohaterami najnowszej produkcji studia Disney / Pixar „Auta2”. Program funkcjonuje we wszystkich 11 hotelach Novotel w Polsce. Promowany jest przede wszystkim w magazynach kobiecych i tygodnikach opiniotwórczych. Kampania w Polsce jest integralną częścią europejskiej wspólnej akcji marki Novotel i firmy Disney.
0 1 0 0 0 5.07.2011Partner ASM z Paclanem w siedmiu sieciach handlowychAgencja Partner ASM rozpoczyna merchandisingową obsługę firmy CeDo, europejskiego lidera na rynku artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku. Umowa obejmuje obsługę produktów wszystkich marek z portfolio CeDo w sieciach handlowych: Auchan, Castorama, E.Leclerc, Macro Cash, Praktiker, Real i Tesco.
1 1 0 0 0 5.07.2011Promocja Lecha „Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!” (wideo)4 lipca rozpoczęła się letnia loteria piwa Lech Premium. W akcji co tydzień można wygrać jeden z ośmiu wyjazdów do Nowej Zelandii oraz sto przenośnych lodówek. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić jedno opakowanie promocyjne piwa i wysłać kod spod kapsla lub zawleczki. Loterię wspierają materiały POS, reklama telewizyjna, kampania internetowa oraz działania w mediach – stworzenie sekcji specjalnej Ice Safari na portalu Onet.pl i akcja informacyjna.
0 1 0 0 0 5.07.2011Byss.pl dla Belvedere VodkaAgencja interaktywna byss.pl rozpoczęła obsługę kolejnej, po Hennessy, marki należącej do grupy LVMH – Belvedere Vodka. Obecnie agencja zajmuje się obsługą polskiej strony marki na portalu Facebook. Dodatkowo planowane jest sukcesywne wdrażanie strategii dla Hennessy, która zakłada kolejne aktywizacje. Jedną z ostatnich była promocja nowych koktajli w ramach cyklu imprez Hennessy Cocktail Weekends.
0 1 0 0 0 5.07.2011Grupa PayU buduje markę w Europie Środkowo-WschodniejGrupa PayU, skupiająca podmioty zajmujące się internetowymi płatnościami w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, kontynuuje budowę jednej, silnej marki w tym regionie. Rozpoczyna się rebranding rumuńskiej Gecad ePayment, którego efektem będzie przyjęcie nowej nazwy PayU. Podobne działania zastosowano już na początku czerwca w wypadku polskiego agregatora płatności należącego do PayU – Platnosci.pl.
0 1 0 0 0 5.07.2011Polskie Badania Internetu rozszerzą się o pięć nowych spółekPo trwających ponad rok przygotowaniach PBI rozszerzają grono wspólników o pięć spółek: GG Network, Murator, Polskapresse, Redefine oraz Ringier Axel Springer Polska. Cały proces zostanie sfinalizowany do końca sierpnia, kiedy to odbędzie się zgromadzenie wspólników PBI oraz rozszerzenie zostanie zarejestrowane w sądzie.