Pierwsza kampania reklamowa BP po katastrofie (wideo)
  • 1
  • 1
5.07.2011

Pierwsza kampania reklamowa BP po katastrofie (wideo)

Koncern BP rozpoczął w Wielkiej Brytanii pierwszą telewizyjną kampanię reklamową od czasu katastrofy platformy wiertniczej w Zatoce Meksykańskiej i związanego z nią kryzysu wizerunkowego marki. Podstawą nowego spotu jest fakt sponsorowania przez BP Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54578 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lipca 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2011

Program dla rodzin z dziećmi w hotelach Novotel

Hotele Novotel intensywnie promują wakacje dla rodzin z dziećmi w ramach programu Family & Novotel. W sezonie letnim 2011 program ten jest powiązany z bohaterami najnowszej produkcji studia Disney / Pixar „Auta2”. Program funkcjonuje we wszystkich 11 hotelach Novotel w Polsce. Promowany jest przede wszystkim w magazynach kobiecych i tygodnikach opiniotwórczych. Kampania w Polsce jest integralną częścią europejskiej wspólnej akcji marki Novotel i firmy Disney.

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2011

Promocja Lecha „Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!” (wideo)

4 lipca rozpoczęła się letnia loteria piwa Lech Premium. W akcji co tydzień można wygrać jeden z ośmiu wyjazdów do Nowej Zelandii oraz sto przenośnych lodówek. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić jedno opakowanie promocyjne piwa i wysłać kod spod kapsla lub zawleczki. Loterię wspierają materiały POS, reklama telewizyjna, kampania internetowa oraz działania w mediach – stworzenie sekcji specjalnej Ice Safari na portalu Onet.pl i akcja informacyjna.