Partner ASM z Paclanem w siedmiu sieciach handlowych - Marketing przy Kawie
Partner ASM z Paclanem w siedmiu sieciach handlowych
  • 0
  • 1
5.07.2011

Partner ASM z Paclanem w siedmiu sieciach handlowych

Agencja Partner ASM rozpoczyna merchandisingową obsługę firmy CeDo, europejskiego lidera na rynku artykułów gospodarstwa domowego jednorazowego użytku. Umowa obejmuje obsługę produktów wszystkich marek z portfolio CeDo w sieciach handlowych: Auchan, Castorama, E.Leclerc, Macro Cash, Praktiker, Real i Tesco.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54899 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

5 lipca 2011

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
5.07.2011

Promocja Lecha „Wygraj Ice Safari na drugiej półkuli!” (wideo)

4 lipca rozpoczęła się letnia loteria piwa Lech Premium. W akcji co tydzień można wygrać jeden z ośmiu wyjazdów do Nowej Zelandii oraz sto przenośnych lodówek. Aby wziąć udział w loterii wystarczy kupić jedno opakowanie promocyjne piwa i wysłać kod spod kapsla lub zawleczki. Loterię wspierają materiały POS, reklama telewizyjna, kampania internetowa oraz działania w mediach – stworzenie sekcji specjalnej Ice Safari na portalu Onet.pl i akcja informacyjna.