0 1 0 0 0 18.07.2011NetSales współpracuje z Answear.comOd kilku tygodni trwa współpraca sieci afiliacyjnej NetSales, należącej do Cube Group, z internetowym sklepem modowym Answear.com. Współpraca rozpoczęta w drugiej połowie czerwca skupia się wokół wspierania akcji sprzedażowej sklepu oraz pozyskiwania nowych kontaktów (lead generation), poprzez m.in. konkursy internetowe.
0 1 0 0 0 18.07.2011Komiksowa kampania Warszawskiej Szkoły ReklamyTrwa kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy, związana z naborem na rok szkolny 2011/2012. Działania zaplanowane przez zespół ds. komunikacji szkoły oparte są na nowym pomyśle i kreacji artystycznej autorstwa absolwentki WSR Małgorzaty Klimkiewicz oraz Sary Zeger. Przekazy utrzymane są w konwencji komiksów.
0 1 0 0 0 18.07.2011Neuron rozpoczął pracę z klientem z branży marketingowejNeuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z agencją Pulp, zajmującą się komunikacją marketingową w social media oraz marketingiem wirusowym. Neuron będzie odpowiadać za planowanie i realizację działań media relations.
0 6 0 0 0 18.07.2011„Gazeta Wyborcza” liderem rankingu cytowań (Newton Media)W czerwcu liderem rankingu w grupie dzienników ogólnopolskich została „ Gazeta Wyborcza" (286). Najczęściej odwoływano się do opublikowanego 13 czerwca artykułu pt. „Café pod agentem”. Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita" (253), na trzecim zaś „Fakt" (71).
0 1 0 0 0 18.07.2011Telescope strukturą niezależną od TBWAW ramach zmian strukturalnych w TBWA Telescope – agenda powołana w 2004 roku przez Malinę Wieczorek, specjalizująca się w działaniach prospołecznych, staje się niezależną jednostką.
0 9 0 0 0 15.07.2011Tygodnik „Uważam Rze” bardziej opiniotwórczy od „Polityki”, a Money.pl od WP.pl (Raport IMM, maj 2011)W maju 2011 roku media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (793) i „Gazetę Wyborczą” (718). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (282) – informuje Instytut Monitorowania Mediów. W tym miesiącu każdy z powyższych tytułów prasowych wyróżniał się odrębnym tematem, który pomagał zdobyć popularność w innych mediach.
2 1 0 0 0 15.07.2011eDarling reklamuje się w telewizji (wideo)15 lipca rozpoczyna się kampania reklamowa portalu eDarling. Celem jej jest podkreślenie profesjonalnego charakteru portalu oraz pokazanie go jako miejsca, gdzie osoby samotne mogą odnaleźć partnera spełniającego ich oczekiwania.
0 1 0 0 0 15.07.2011L.U.C na czele estetycznego „Pospolitego ruszenia”„Pospolite ruszenie” – projekt wrocławskiego artysty i performera L.U.C-a z gościnnym udziałem warszawskiego rapera Sokoła – ma na celu poprawę estetyki miast i osiedli, chaotycznie odmalowywanych w kolorowy trąd i pastelowe pawie. Przykład renowacji w lepszym stylu ma dać realizacja na jednym z osiedli we Wrocławiu. 15 lipca rozpoczął się konkurs na projekt elewacji czterokondygnacyjnego budynku.
1 1 0 0 0 15.07.2011Można zostać giełdokratą (wideo)Dom Maklerski BZ WBK we współpracy z agencją Artegence stworzyli Giełdokrację – wirtualny świat inwestorów. Gieldokracja.pl to portal społecznościowy poświęcony inwestowaniu na giełdzie, nastawiony na budowanie społeczności osób zainteresowanych GPW, zarówno profesjonalistów, jak i amatorów.
1 1 0 0 0 15.07.2011Nowy spot T-Mobile. Znów z bańkami, ale bez Nowickiego (wideo)15 lipca rozpoczyna się kampania reklamowa startera „Między Nami” w T-Mobile. W spocie nadal eksploatowany jest motyw baniek mydlanych, nie pokazano w nim natomiast kontrowersyjnego bohatera wcześniejszych reklam marki, Jana Nowickiego.