„Gazeta Wyborcza" liderem rankingu cytowań (Newton Media) - Marketing przy Kawie
„Gazeta Wyborcza" liderem rankingu cytowań (Newton Media)
  • 0
  • 6
18.07.2011

„Gazeta Wyborcza” liderem rankingu cytowań (Newton Media)

W czerwcu liderem rankingu w grupie dzienników ogólnopolskich została „ Gazeta Wyborcza” (286). Najczęściej odwoływano się do opublikowanego 13 czerwca artykułu pt. „Café pod agentem”. Na drugim miejscu znalazła się „Rzeczpospolita” (253), na trzecim zaś „Fakt” (71).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55207 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2011

15 lipca 2011

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2011

Tygodnik „Uważam Rze” bardziej opiniotwórczy od „Polityki”, a Money.pl od WP.pl (Raport IMM, maj 2011)

W maju 2011 roku media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (793) i „Gazetę Wyborczą” (718). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (282) – informuje Instytut Monitorowania Mediów. W tym miesiącu każdy z powyższych tytułów prasowych wyróżniał się odrębnym tematem, który pomagał zdobyć popularność w innych mediach.