Komiksowa kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy
  • 0
  • 1
18.07.2011

Komiksowa kampania Warszawskiej Szkoły Reklamy

Trwa kampania reklamowa Warszawskiej Szkoły Reklamy, związana z naborem na rok szkolny 2011/2012. Działania zaplanowane przez zespół ds. komunikacji szkoły oparte są na nowym pomyśle i kreacji artystycznej autorstwa absolwentki WSR Małgorzaty Klimkiewicz oraz Sary Zeger. Przekazy utrzymane są w konwencji komiksów.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54839 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

18 lipca 2011

15 lipca 2011

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
15.07.2011

Tygodnik „Uważam Rze” bardziej opiniotwórczy od „Polityki”, a Money.pl od WP.pl (Raport IMM, maj 2011)

W maju 2011 roku media najczęściej cytowały „Rzeczpospolitą” (793) i „Gazetę Wyborczą” (718). Na kolejnym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych mediów znalazł się „Dziennik Gazeta Prawna” (282) – informuje Instytut Monitorowania Mediów. W tym miesiącu każdy z powyższych tytułów prasowych wyróżniał się odrębnym tematem, który pomagał zdobyć popularność w innych mediach.