0 1 0 0 0 19.07.2011Polscy koszykarze będą pić OsheeOd czerwca br. Oshee jest oficjalnym napojem izotonicznym koszykarskich reprezentacji Polski kobiet i mężczyzn.
0 1 0 0 0 19.07.2011Plany wakacyjne Europejczyków jak przed kryzysemJak pokazuje tegoroczne badanie Holiday Barometer, przeprowadzone na zlecenie Grupy Europ Assistance, po dwóch trudnych latach liczba Europejczyków, którzy wyjadą na urlop, wraca do poziomu sprzed kryzysu. W tym roku na wakacje zamierza wyjechać 66% mieszkańców Europy, czyli tyle, ile w 2007 roku.
1 1 0 0 0 19.07.2011Trwa projekt „Poland… Why Not?” (wideo)„Poland… Why Not?” to projekt mający na celu wypromowanie na świecie artysty polskiego pochodzenia poprzez umożliwienie polskim gwiazdom współpracy ze światowej sławy kompozytorami i producentami. W przedsięwzięciu biorą udział m.in. Natasza Urbańska i Patricia Kazadi, zaś nad materiałem, który ukaże się na płycie „Poland…Why Not?”, pracowali m.in. Jim Beanz czy Robert Hoffman, który 21 lipca przyjeżdża do Polski. Materiał na płytę nagrywany był w studiach w Los Angeles, Filadelfii i Berlinie.
1 1 0 0 0 19.07.2011Konkurs prac magisterskich „Teraz Polska Promocja”Trwa V edycja konkursu „Teraz Polska Promocja”, na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Na laureatów czekają nagrody pieniężne o łącznej wartości ok. 50 000 zł. Fragmenty nagrodzonych prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja, tom III”. Termin składania prac mija 15 października br.
0 1 0 0 0 19.07.2011Stefan Chwin jednym z blogerów RMF ClassicStacja radiowa RMF Classic uruchomiła platformę blogerską „Między blogiem a prawdą”. 18 lipca pierwszy wpis zamieścił na niej znany pisarz Stefan Chwin, autor m.in. nagradzanego „Hanemanna”, a także najnowszej „Panny Ferbelin”. Prowadzony przez Chwina blog nosi ten sam tytuł, co jego wydana w 2003 r. powieść – „Złoty pelikan”.
0 1 0 0 0 19.07.2011Scholz & Friends pracują dla Złotych TarasówAgencja Scholz & Friends Warszawa wygrała przetarg na długofalową obsługę zintegrowanych działań marketingowych dla centrum handlowego Złote Tarasy. Działania obejmują przygotowanie nowej strategii komunikacji, kreacji ATL i w obszarze direct, digital (w tym mediów społecznościowych), eventów i ambient marketingu oraz rekomendacji działań mediowych. Umowę o współpracy zawarto na 18 miesięcy.
1 1 0 0 1 19.07.2011Nowy spot Prawa i Sprawiedliwości (wideo)Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało kolejny spot – oficjalnie nazwany „informacyjnym".Tym razem opozycyjna partia chciała pokazać, że jej program jest odpowiedzią na nieudolne rządy Platformy Obywatelskiej.
0 2 0 0 0 19.07.2011Smartfony LG Swift testowane nad BałtykiemOd 15 lipca po miastach i miejscowościach na Wybrzeżu kursuje Wielki Mobilizator LG, czyli mobilny truck, w którym można oglądać i testować debiutujące w Polsce smartfony LG Swift. Partnerem akcji jest marka Allegro.
0 1 0 0 0 19.07.2011Zdjęcia za kredyty w PhotogeniceOd początku lipca bank zdjęć Photogenica wprowadził możliwość nabywania praw do korzystania ze zdjęć i grafik (w tym grafik wektorowych) poprzez pobieranie utworów w systemie kredytów. Dzięki temu grafiki na licencji royalty free mogą okazać się dla nabywców nawet czterokrotne tańsze.
0 1 0 0 0 19.07.2011Droższe reklamy w stacjach Grupy RMFZgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres jesienny. W stosunku do cennika wiosennego ceny reklam RMF FM będą wyższe średnio o 3,8 proc. Stacja, jako lider rynku pozwala na dotarcia do 31 proc. Polaków każdego dnia, a jej udział w czasie słuchania jest o 56 proc. wyższy niż kolejnej rozgłośni w rankingu.