Droższe reklamy w stacjach Grupy RMF
  • 0
  • 1
19.07.2011

Droższe reklamy w stacjach Grupy RMF

Zgodnie z oficjalnymi zasadami sprzedaży, na 6 tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres jesienny. W stosunku do cennika wiosennego ceny reklam RMF FM będą wyższe średnio o 3,8 proc. Stacja, jako lider rynku pozwala na dotarcia do 31 proc. Polaków każdego dnia, a jej udział w czasie słuchania jest o 56 proc. wyższy niż kolejnej rozgłośni w rankingu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54598 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 lipca 2011

18 lipca 2011