1 1 0 0 1 3.08.2011Powszechny Dom Kredytowy z nową kampanią (wideo)Celem kampanii jest prezentacja oferty pożyczek detalicznych PDK bez ograniczeń. Wykorzystano zbliżający się termin wyborów parlamentarnych. Stworzona została fikcyjna Partia Dobrych Kredytów (PDK). Jej program prezentowany jest poprzez kontrast z ośmieszanym w kreacji politykiem, popierającym zasady Rekomendacji T.
0 1 0 0 0 3.08.2011Ad Publica z herbatą NewbyAgencja public relations Ad Publica pozyskała nowego klienta, spółkę Geralt Polska, wyłącznego dystrybutora herbaty klasy premium – Newby. Współpraca rozpoczęła się wraz z początkiem sierpnia.
0 1 0 0 0 3.08.2011Power is Back na outdoorzeMaspex startuje z nową kampanią marki Tiger na licencji Dariusza Michalczewskiego. Od początku sierpnia rozpoczęła się kampania outdoorowa.
0 1 0 0 0 3.08.2011Pepsi sponsorem tytularnym stadionuFirma PepsiCo została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów ze swojej linii produktowej wśród kibiców i piłkarzy Legii Warszawa. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu „Pepsi Arena”. Jednocześnie zmianie nie ulega nazwa administracyjna ani historyczna obiektu. Umowa sponsorska pomiędzy Klubem Piłkarskim Legia Warszawa a firmą PepsiCo została zawarta na okres trzech lat.
0 3 0 0 0 3.08.2011Łódź promuje się jako miasto przemysłów kreatywnychPrzez cały sierpień trwać będzie kampania informacyjna „Czy wiesz, że w Łodzi...". Ma ona promować Łódź jako miasto przemysłów kreatywnych. Na 50 citylightach, 100 billboardach w Łodzi i regionie oraz na infoscreenach w metrze warszawskim będzie można zobaczyć przykłady kreatywności i innowacyjności łodzian oraz łódzkich firm.
0 1 0 0 0 3.08.2011Amnesty International świętuje 50-lecie, śledząc swoich zwolennikówAmnesty International świętuje globalnie swoje 50-lecie za pomocą szeregu cyfrowych produktów. Agencja SEM Bluerank wspiera te inicjatywy pod kątem wykorzystania analityki internetowej, umożliwiającej śledzenie działań zwolenników organizacji czy popularności poszczególnych petycji.
0 1 0 0 0 3.08.2011Grupa Hoblo.pl wchodzi na drzewko ARBOnetworkGrupa Hoblo.pl, wydawca serwisów hobbystycznych, nawiązała bliższą współpracę z ARBOnetwork, co oznacza przepięcie danych grupy do drzewka ARBO w ramach badania Megapanel PBI/Gemius. W tym badaniu serwisy Grupy Hoblo.pl zajmują drugie miejsce w zestawieniu podkategorii hobby (kategoria Styl życia, Megapanel PBI/Gemius, maj 2011).
0 1 0 0 0 3.08.2011Gametrade.pl w sieci Społeczności.plSerwis dla fanów elektronicznej rozrywki, umożliwiający wymianę, kupno, sprzedaż gier i sprzętu, wszedł w skład sieci reklamowej Społeczności.pl pod koniec lipca. Powiększył tym samym jej ogólny zasięg w Internecie do 54,04 proc. według Megapanelu PBI/Gemius (maj 2011).
0 1 0 0 0 3.08.2011Nowa kampania reklamowa VattenfallAkcja „Żądaj gwarancji” dotyczy ofert Vattenfall ze stałą ceną energii: klasycznej, on-line standard i on-line komfort. Reklamy pojawiły się na materiałach do Biur Obsługi Klientów – ulotkach, plakatach, urnach, ściance, billboardach, prezentacjach LED, będą mieć też formę grafik do Internetu (na stronie www.vattenfall.pl oraz w kampanii odsłonowej), materiałów mailingowych i ogłoszeń prasowych.
0 1 0 0 0 2.08.2011Henkel wybiera Engine do obsługi marki Right GuardW wyniku kilkumiesięcznego przetargu agencja Engine została wybrana do realizacji działań reklamowych dla marki Right Guard oferującej męskie antyperspiranty i żele pod prysznic.