Doświadczenie z korporacji, wpływ na strategię w mniejszych firmach - Marketing przy Kawie
Doświadczenie z korporacji, wpływ na strategię w mniejszych firmach
  • 0
  • 1
9.08.2011

Doświadczenie z korporacji, wpływ na strategię w mniejszych firmach

Według badania Antal Global Snapshot, 36% pracodawców w branży FMCG deklaruje zatrudnianie specjalistów i menedżerów pod koniec drugiego i na początku trzeciego kwartału. Obecnie ciekawą pracę znaleźć mogą szczególnie marketerzy i pracownicy działów sprzedaży. Marketerzy najwięcej zarabiają w dużych korporacjach, ale są skłonni zrezygnować z przywilejów na rzecz większej możliwości wpływu na strategię marketingową w mniejszych firmach.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54923 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Tomek

13 lat temu

W KRAKOWIE 4500 netto to już sukces..

A w Krakowie jako Brand Manager dostaniesz 4000 netto to jest już całkiem bardzo dobrze, 5000-7000 netto to zaczynają być przypadki liczone już na palcach. Inna sprawa, że tutaj jest zagłębie reklamowe, gdzie się człowiek spina, napręża, stara a firma uważa że zaangażowanie ma w wynagrodzeniu pracownika (często kombinowanym na 3 firmy i w połowie na FV żeby uniknąć kosztów). Żeby sytuacja była jasna: te zarobki dotyczą ludzi, którzy z palcem w oku mogliby pracować w korpo, ale nie pracują bo korpo wymaga backgroundu korpo :-) i tak się koło zamyka.

9 sierpnia 2011