0 1 0 0 0 30.08.2011Nowa sieć reklamy mobilnejW Gliwicach rozpoczęła działalność sieć reklamy mobilnej MobileAD. W jej ofercie znajduje się reklama SMS oraz MMS, reklama w mobilnym Internecie oraz w aplikacjach.
0 1 0 0 0 30.08.2011Comarch w gronie złotych sponsorów Loyalty World 2011Firma Comarch jest jednym ze złotych sponsorów Loyalty World 2011 Conference, która będzie odbywać się od 14 do 17 listopada br. w Londynie. To jedna z najważniejszych na świecie konferencji poświęconych tematyce lojalności klienta.
0 1 0 0 0 30.08.2011Strategia Katowic powstanie w KatowicachKonsorcjum trzech katowickich firm: Business Consulting, Imago PR oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc zwyciężyło w przetargu na przygotowanie strategii promocji Katowic i opracowanie programu promocji inwestycyjnej miasta.
0 1 0 0 3 29.08.2011Reklamy z Szymonem Majewskim wciąż dobrze ocenianeKampania reklamowa PKO Banku Polskiego z Szymonem Majewskim nadal zbiera dobre oceny wśród konsumentów. Jak wynika z badań PKO Banku Polskiego, prawdziwym hitem okazał się spot „Wulkan”, w którym Szymon Majewski wciela się w rolę bankomatu.
0 1 0 0 0 29.08.2011Wakacyjny flirt z UnimilemW sierpniu rozpoczęła się internetowa promocja „Wakacyjny flirt” marki Unimil Skyn. To zabawa pozwalająca na poflirtowanie online z wybraną postacią oraz wygranie atrakcyjnych nagród. Akcja rozpoczęła się 20 sierpnia i będzie trwała do 30 września.
0 1 0 0 0 29.08.2011On Board PR Ecco Network pracuje dla kancelarii DLA PiperKonsultanci On Board PR będą doradzać polskiemu biuru międzynarodowej kancelarii DLA Piper. Przedmiotem zawartej umowy jest przede wszystkim PR korporacyjny, prowadzenie kontaktów z mediami oraz budowanie wizerunku kancelarii jako doświadczonego partnera wspierającego biznes.
0 1 0 0 0 29.08.2011Rada Etyki Public Relations uznaje przetarg za etycznyRada Etyki Public Relations zajęła stanowisko w sprawie przetargu zorganizowanego przez Urząd Miasta Poznania, wobec pojawiających się informacji, że zasady przetargu złamały Kodeks Etyki organizacji branżowych skupiających firmy PR.
0 1 0 0 0 29.08.2011Horowitz rysuje dla „Przekroju”Na okładce poniedziałkowego numeru tygodnika „Przekrój" pojawiła się praca Daniela Horowitza. Syn słynnego fotografika Ryszarda Horowitza nie poszedł w ślady ojca. Jest rysownikiem współpracującym z największymi amerykańskimi pismami, m.in. „New York Times”, „Wall Street Journal” czy „Business Week”. W „Przekroju" zilustrował tekst Macieja Jarkowca o odradzającym się nazizmie.
0 1 0 0 0 29.08.2011Zmiany w portalu nk.pl: komunikator, wersja mobilnaKoniec wakacji to czas wielu zmian produktowych w nk.pl. Przedstawiciele portalu zapowiadają nową galerię zdjęć, aplikację miniNK na komputery z systemem Windows, a także rozwój wersji mobilnych.
0 1 0 0 0 29.08.2011Tchibo sięga po niestandardowy marketingAgencja Mood Media Corporation nawiązała współpracę z siecią sklepów Tchibo. Umowę podpisano na trzy lata. W sklepach Tchibo będą nadawane indywidualnie skompilowane nagrania. Do lokali dostarczony zostanie program muzyczny oraz odpowiedni sprzęt audio.