Nowa kampania reklamowa Cisowianki (wideo)
  • 1
  • 1
31.08.2011

Nowa kampania reklamowa Cisowianki (wideo)

Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem. Zamiast szumu bijącego źródła czy górskich krajobrazów w reklamie prezentowana jest historia sprzed lat, kiedy polska piłka nożna przeżywała swój najlepszy okres. Motyw muzyczny pochodzi z serialu dla młodzieży z 1969 roku „Do przerwy 0:1”, którego fabuła opiera się na przygodach kolegów z podwórka spędzających wolny czas na wspólnej grze w piłkę.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54609 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Kasia

12 lat temu

Dobrze wpada w ucho

W moim odczuciu kreacja reklamowa bardzo udana. Szczególne znaczenie ma dla mnie użycie muzyki z tego starego polskiego serialu. Mi osobiście kojarzy się z dzieciństwem i czarno białym telewizorem :)

Czy jest coś co bym w niej poprawiła? Jedynie drobne szczegóły gry aktorów/statystów, ale nie postrzegam tego jako jakiś ogromny minus.

Podsumowując: fajnie, klimatycznie a przede wszystkim z pozytywnym przesłaniem.

Rozwiń komentarze

31 sierpnia 2011

  • 2
  • 1
  • 0
  • 0
  • 2
31.08.2011

Żywiec Męskie Granie – podsumowanie akcji (wideo)

Zakończył się cykl koncertów tegorocznej edycji Męskiego Grania. Miał on miejsce w siedmiu polskich miastach: Żywcu, Warszawie, Krakowie, Lublinie, Gdańsku, Wrocławiu i Poznaniu. Trasa rozpoczęła się w miejscu szczególnym dla pomysłodawcy i sponsora trasy – marki Żywiec. Zagrali m.in.: Voo Voo, Myslovitz, T.Love, Deriglasoff, Raz dwa trzy, Pink Freud, a także Leszek Możdżer, Lech Janerka, Adam Pierończyk i Wojciech Waglewski. W sumie 35 zespołów lub wokalistów.