Luksusowa na półkach do góry dnem
  • 0
  • 1
20.09.2011

Luksusowa na półkach do góry dnem

„Luksus przewraca w głowach” – to hasło rozpoczętej 15 września promocji sprzedaży wódki Luksusowej (Pernod Ricard). Działania przygotowała agencja Lowe GGK Warszawa.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54841 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

litości

13 lat temu

Obrazki

Błagam zróbcie coś z tym wreszcie - niech te obrazki otwierane w nowym oknie wyświetlają się tak aby były dopasowane do tego okna. A nie jak teraz w oryginalnym rozmiarze, przez co nigy nie można zobaczyć całego obrazka

20 września 2011