1 1 0 0 0 8.09.2011Eksperymentalne wystawy docierają do Polski (wideo)Marka Converse sprowadzi do Polski Canvas Experiment. Instalacja stworzona w Wielkiej Brytanii ma zachęcić klientów do odwiedzenia sklepów. Przez dwa tygodnie września sklepy sieci Converse w Galerii Mokotów oraz Soul w Galerii Krakowskiej będą wyglądać inaczej niż dotychczas.
0 2 0 0 0 8.09.2011Najbogatsi Polacy unikają mediówAż czterech z dziesięciu czołowych przedsiębiorców w Polsce stroni od mediów – dowiadujemy się z raportu „Najbogatsi Polacy” przygotowanego przez Press-Service Monitoring Mediów. O pozostałych w mediach mówi się raczej niewiele. Czy to ich przemyślana strategia? I dlaczego dziennikarze nie interesują się osobami, od decyzji których zależy często nie mniej niż od posunięć wszechobecnych polityków?
0 2 0 0 0 8.09.2011Uznanie dla Seleny za poznańskie muraleOrganizator Festiwalu Murali Outer Spaces nagrodził firmę Selena za wykonanie pięciu ogromnych murali na elewacjach kamienic Poznania.
0 1 0 0 0 8.09.2011Lek na stawy promowany w telewizji7 września firma Polski Lek rozpoczęła w ogólnopolskiej telewizji kampanię preparatu Duo Stawy Maxiflex. Bohaterami billboardu sponsorskiego, emitowanego w sąsiedztwie prognozy pogody, jest para uprawiająca nordic walking. Pokazanie tej popularnej od jakiegoś czasu formy aktywności ma przekonać ludzi mających problemy ze stawami, że nie muszą rezygnować z amatorskiego sportu.
0 1 0 0 0 8.09.2011Polscy konsumenci wymagają większej terminowości oraz jakościPolaków najczęściej spotykają takie przejawy braku rzetelności firm, jak nieterminowość dostaw towarów i usług oraz ich niska jakość – to ostatni wniosek z badania „Rzetelność polskich firm okiem konsumenta”, przeprowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC na zlecenie Rzetelnej Firmy.
0 1 0 0 0 8.09.2011Agencja kreatywna Minima wygrywa przetargAgencja kreatywna Minima wygrała przetarg na zaprojektowanie głównego motywu graficznego jesiennej kampanii promocyjnej firmy INEA, największego regionalnego operatora telekomunikacyjnego w Wielkopolsce.
0 1 0 0 0 8.09.2011Tylko połowa partii politycznych wykorzystuje e-mail marketingPołowa krajowych partii politycznych prowadzi działania e-mail marketingowe, tylko dwie wysyłają regularnie newslettery i tylko cztery partie odpowiadają na pytania przesłane do nich e-mailem – wynika z raportu przygotowanego przez Centrum im. Adama Smitha oraz ekspertów e-mail marketingu z GetResponse.
0 1 0 0 0 8.09.2011Jerzy Dudek w kampanii „SuperW”!Rozpoczęła się akcja „SuperW”, mająca na celu pozyskanie wolontariuszy do Szlachetnej Paczki – inicjatywy Stowarzyszenia „Wiosna”. Twarzą akcji pod hasłem „Drużyna SuperW. Dołącz do Extraklasy wśród wolontariuszy” jest Jerzy Dudek. Kampania potrwa do połowy października.
0 1 0 0 0 8.09.2011Bomi oferuje darmowe zakupyDelikatesy Bomi rozpoczęły we wrześniu konkurs pod hasłem „Wygraj rok darmowych zakupów”. Potrwa on do 2 października br. W kampanii reklamowej wykorzystywane są stacje radiowe o zasięgu regionalnym (Złote Przeboje, Eska, Wawa, rozgłośnie regionalne Polskiego Radia), outdoor i reklama w autobusach na ekranach LED, reklama w prasie ogólnopolskiej (m.in. „Gazeta Wyborcza", „Gala", „Wprost", „Show") oraz geotargetowane reklamy w Internecie.
0 1 0 0 0 8.09.2011Spadek wydatków na reklamę wielkoformatowąSzacowana wartość rynku w analizowanym okresie wyniosła 43,197 mln zł. Rok wcześniej wartość rynku wyniosła 43,736 mln zł. To oznacza, że w pierwszym półroczu 2011 r. rynek reklamy wielkoformatowej odnotował spadek wartości sprzedaży o 1,2 proc. To wynik niewielkiego ograniczenia inwestycji reklamowych w drugim kwartale 2010 r.