Espresso

4 października 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Empik i Smyk nowymi partnerami programu Payback

Od 3 października punkty programu bonusowego Payback zbierać można również w sieciach Empik i Smyk (Grupa Empik Media & Fashion). Marki te uzupełniają ofertę programu w kategoriach kultura i rozrywka oraz artykuły dla dzieci. Nowi partnerzy uwzględniani będą we wszystkich aktywnościach marketingu bezpośredniego w ramach Payback, zaplanowanych w najbliższym czasie. Z kolei w sklepach nowych partnerów pojawią się liczne materiały POS z informacjami o ich przystąpieniu do programu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

Nowa kampania edukacyjna SKP „Kupuj bez ryzyka”

1 października ruszyła kampania edukacyjna na temat bezpieczeństwa produktów prowadzona przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich na stronie www.bezryzyka.skp.pl. W czasie kampanii konsumenci mogą zapoznać się między innymi z aktualnymi informacjami o niebezpiecznych produktach, przepisami prawnymi oraz artykułami, które przybliżają tematykę bezpieczeństwa produktów. Można też będzie wziąć udział w konkursie z nagrodami.Kampania potrwa do końca roku.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
4.10.2011

II Ogólnopolski Kongres Online Marketing 2011 Master Class

Tematem głównym tegorocznej edycji kongresu będzie praktyka sprzedaży w Sieci: wybór kanałów sprzedaży, realizacja kampanii, analiza efektów. Podczas kongresu zostaną przedstawione narzędzia internetowe, które przynoszą rzeczywistą sprzedaż, a także te działania, które okazały się „klapą” w 2011 r. Prelegenci-praktycy zaprezentują skuteczne rozwiązania w ramach możliwości budżetowych – gotowe propozycje optymalnie ulokowanego budżetu dla małych i dużych firm. Pokazane zostaną także narzędzia, które pozwalają łączyć działania e-sprzedażowe z działaniami PR oraz innymi kanałami marketingu bezpośredniego. Kongres odbędzie się 20 października w Warszawie.

Poprzednie Następne