II Ogólnopolski Kongres Online Marketing 2011 Master Class
  • 0
  • 1
4.10.2011

II Ogólnopolski Kongres Online Marketing 2011 Master Class

Tematem głównym tegorocznej edycji kongresu będzie praktyka sprzedaży w Sieci: wybór kanałów sprzedaży, realizacja kampanii, analiza efektów. Podczas kongresu zostaną przedstawione narzędzia internetowe, które przynoszą rzeczywistą sprzedaż, a także te działania, które okazały się „klapą” w 2011 r. Prelegenci-praktycy zaprezentują skuteczne rozwiązania w ramach możliwości budżetowych – gotowe propozycje optymalnie ulokowanego budżetu dla małych i dużych firm. Pokazane zostaną także narzędzia, które pozwalają łączyć działania e-sprzedażowe z działaniami PR oraz innymi kanałami marketingu bezpośredniego. Kongres odbędzie się 20 października w Warszawie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54823 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

4 października 2011

3 października 2011