0 2 0 15.02.2012Opinie o Euro 2012 w polskim Internecie: raportBrand24 zbadało ponad 8 tysięcy opinii polskich internautów na temat Euro 2012. Mistrzostwa cieszą się dużym zainteresowaniem: w skali całego stycznia w Internecie zamieszczono na ich temat ponad 8 tysięcy treści, z czego ponad 84% znalazło się w mediach społecznościowych.
0 1 0 15.02.2012Polska na światowej mapie obiektów targowych: raportWe wrześniu 2011 r. Polska Izba Przemysłu Targowego przeprowadziła wśród swoich członków badanie, w wyniku którego powstał raport UFI (Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego) „Mapa obiektów targowych na świecie 2011”. Raport został właśnie oficjalnie opublikowany przez UFI.
0 1 0 15.02.2012Mercedes-Benz promuje się w stołecznych biurowcachOd 6 do 24 lutego realizowana jest kampania reklamowa Mercedes-Benz Warszawa, która odbywa się w 15 stołecznych biurowcach. Akcja ma promować wybrane modele z oferty.
0 1 0 15.02.2012Konkurs – pomysł na kampanię Alior SyncWystartował konkurs, w którym każdy może zgłosić swój pomysł na akcję marketingową, wspierającą uruchomienie wirtualnego banku Alior Sync. Pomysły można zgłaszać do końca lutego.
0 1 0 15.02.2012Światovid – narzędzie służące do monitoringu sieciAgencja Harder&Harder opracowała metodologię Światovid. Daje ona kontrolę nad działaniami on-line i ułatwia szybką reakcję na sytuacje kryzysowe w sieci. To system monitorujący i analizujący treści powstałe w sieci.
0 1 0 15.02.2012Nowa oferta AMS – pakiet mobilnyW lutym AMS uruchomił pakiet mobilny – ofertę kampanii reklamowej na citylightach AMS oraz w serwisie jakdojade.pl, ułatwiającym korzystanie z komunikacji miejskiej. Jest to rozwiązanie łączące dwa obszary – reklamę w przestrzeni miejskiej oraz reklamę w sieci.
1 1 0 15.02.2012Telekomy wydały na reklamę w radiu 164 mln złotych: raportW całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7 proc. – 164 mln zł – przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20 proc. swoich budżetów reklamowych – wynika z „Raportu AdBranch”, opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
0 1 0 15.02.2012Strategiczne partnerstwo TNS i ActiskuTNS i Actisku podpisały globalne, wyłączne partnerstwo, mające na celu rozwój oferty online w zakresie badań i testów sprzedaży detalicznej, z wykorzystaniem wirtualnej rzeczywistości 3D. TNS stworzy wirtualną przestrzeń zakupową w rzeczywistości 3D, dostępną za pomocą każdego rodzaju łącza internetowego.
2 1 0 15.02.2012Kampania Fruciaków od Bakomy (wideo)Kampania reklamowa napojów Fruciaki marki Bakoma rozpoczęła się 13 lutego. Jej hasło brzmi: „Fruciaki lecą na owoce”. Działania w zakresie ATL, BTL, social media, interactive, PR i mobile potrwają rok, a skierowane są do młodzieży w wieku 13–19 lat.
1 1 0 15.02.2012Durex Global Sex Wellbeing SurveyMarka Durex przygotowała kolejny raport na temat życia seksualnego. Wyniki raportu zostały ogłoszone 10 lutego podczas konferencji rozpoczynającej kolejną kampanię marki („Bezwstydnie o...”).