Espresso

30 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
30.09.2011

Opakowania i reklama napojów Black objęte zakazem sądowym

Jak podaje Fundacja Dariusza Michalczewskiego „Równe Szanse”, 21 września br. Sąd Okręgowy w Gdańsku IX Wydział Gospodarczy na jej wniosek wydał postanowienie zakazujące spółce FoodCare wykorzystywania na opakowaniach napojów i w ich reklamie takich elementów, jak m.in. głowa tygrysa i oznaczenie „Power is black”. Zasądzone zostało również zajęcie opakowań oraz materiałów reklamowych z tymi oznaczeniami w magazynach spółki FoodCare.

29 września 2011

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
29.09.2011

Ipsos: Umiarkowany wzrost optymizmu we wrześniu

Po sierpniowym niewielkim pogorszeniu nastrojów konsumenckich wrzesień przyniósł ich umiarkowaną poprawę: Wskaźnik optymizmu konsumentów wzrósł o 1,4 pkt, osiągając poziom 86,4 pkt. Wzrost ten może nieco zaskakiwać w obliczu medialnych doniesień o nadchodzącym ponownie kryzysie, tym bardziej że głównym motorem wzrostu są trochę lepsze oceny kondycji gospodarczej naszego kraju. Polacy najwyraźniej nie ulegają panice.

Poprzednie Następne