0 2 0 0 0 12.10.2011Plakaty 3D promują klubokawiarnię Owoce i WarzywaŁódzki lokal reklamuje się specjalnie zaprojektowanymi trójwymiarowymi plakatami, które zawisną w miejscach spotkań młodych łodzian. Przestrzenny efekt będzie można zobaczyć, używając specjalnych okularów ukrytych w okolicy, w szczególności na uczelniach – wszędzie tam, gdzie przebywa grupa docelowa klubokawiarni.
0 1 0 0 0 12.10.2011Magazyn „Cars” znika z rynkuNa rynku ukazał się ostatni (październikowy) numer miesięcznika „Cars – Magazyn o Samochodach”. Wydawnictwo uzasadnia swoją decyzję rezygnacji z tytułu brakiem perspektyw rozwoju w segmencie prasy motoryzacyjnej w Polsce.
0 1 0 0 0 12.10.2011Nowy pracownik i nowa oferta PremiumAdSieć brokerska PremiumAd (Online Ad Network) poszerza swoją ofertę o profilowane e-mailingi do ponad 400 tys. rekordów. Jednocześnie do zespołu sprzedaży firmy dołącza Paulina Stec, która w ciągu ostatnich dwóch lat związana była z „Harvard Business Review Polska” oraz magazynem „Manager MBA”: odpowiadała za obsługę kluczowych reklamodawców oraz domów mediowych.
0 1 0 0 0 11.10.2011Wrzos za szkło w kampanii Carlsberga i BiedronkiCarlsberg Polska i Jeronimo Martins Dystrybucja po raz drugi ogłaszają: „Pielęgnujemy EKOzwyczaje”. 14 i 15 października br. w wybranych sklepach sieci Biedronka odbędzie się zbiórka opakowań szklanych wymienianych na sadzonki roślin doniczkowych.
0 1 0 0 0 11.10.2011Skuteczność kampanii „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd” – wyniki badańDzięki tej kampanii popularność województwa mazowieckiego jako miejsca na weekendowy wyjazd wzrosła niemal dwukrotnie. Przed kampanią za ciekawe miejsce na wyjazd uznawało je niecałe 10% respondentów, po zakończeniu akcji promocyjnej już niemal 17%.
0 1 0 0 0 11.10.2011Playboy zachęca: „Wyrywaj nagrody”Ogólnopolski konkurs „Wyrywaj nagrody”, prowadzony na Facebooku oraz w sieciach handlowych, należy do działań BTL promujących wprowadzenie na rynek dwóch nowych linii zapachów Playboy (Coty Polska): damskiego Play it Rock i męskiego London.
0 1 0 0 0 11.10.2011Zakręć kran – nowa kampania edukacyjna Ministerstwa ŚrodowiskaRuszyła kampania edukacyjna Ministerstwa Środowiska, pod hasłem „Zakręć kran". Celem jest zwrócenie uwagi Polaków na to, że zmieniając swoje codzienne przyzwyczajenia, będą bardziej proekologiczni i zmniejszą swe wydatki na energię elektryczną czy wodę.
0 1 0 0 0 11.10.2011PIAP śle pismo do MFPolska Izba Artykułów Promocyjnych 5 października przesłała do ministra finansów Jacka Rostowskiego oraz podsekretarza stanu Macieja Grabowskiego kopie pism zebranych od firm z branży artykułów promocyjnych. W pismach tych firmy wyrażają poparcie dla akcji podniesienia limitów na nieodpłatne przekazanie towarów osobom trzecim, prezentów o małej wartości oraz doprecyzowania w ustawie kwot jako wartości netto.
0 1 0 0 0 11.10.2011Kamis promuje nowe produktyTrwają dwie kampanie reklamowe marki Kamis, promujące nowe produkty: Keczupurka – ketchup dla dzieci suplementowany wapniem, żelazem i witaminą D oraz nowy smak w linii Złociste nuggetsy – Złociste nuggetsy na słodko. Działania prowadzone są przede wszystkim w prasie.
0 1 0 0 0 11.10.2011Justa prowadzi PR MediovskiegoOd października agencja Justa PR zajmuje się działaniami z zakresu public relations agencji interaktywnej Mediovski.