1 1 0 16.01.2012Serce i Rozum zachwalają Funpack HD z filmami za darmo (wideo)Serce i Rozum występują w kampanii „Funpack HD VOD”, reklamującej darmowe filmy, do których dostęp można uzyskać do maja.
2 1 0 16.01.2012Kolejna edycja kampanii Fundacji Polsat (wideo)Druga odsłona kampanii Fundacji Polsat „Jesteśmy dla dzieci” rozpoczęła się 13 stycznia. Celem akcji jest pokazanie roli rodziców w codziennej walce o lepsze życie ich chorych dzieci.
0 1 0 15.01.2012London School of Public Relations – rozwijaj się PRaktycznieSkuteczna, profesjonalnie prowadzona komunikacja to jeden z kluczowych elementów składających się na biznesowy sukces firmy. Dowiedz się, jak ten sukces osiągnąć.
0 1 0 13.01.2012Mniej kobiet w zarządach brytyjskich agencji reklamowychWzrost zatrudnienia, bardziej elastyczne godziny pracy i mniej kobiet na kierowniczych stanowiskach. Tak zmieniły się warunki pracy w brytyjskich agencjach komunikacji marketingowej w 2011 roku – wynika z badań miejscowego stowarzyszenia reklamy.
0 1 0 13.01.2012Augmented reality w reklamach mBankumBank rozpoczął kampanię reklamową promującą ofertę tabletów i mobilnego Internetu w pakiecie z eKontem. W działaniach, które potrwają do połowy lutego, zostanie wykorzystana technologia rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality).
1 1 0 13.01.2012Amerykański serwis dostrzega innowację polskiej firmy (wideo)Amerykański serwis Springwise, opisujący innowacyjne projekty oraz modele biznesowe z całego świata, tym razem wspomina o polskiej firmie, która tworzy tzw. ubrania modułowe.
0 2 0 13.01.2012Rozwój mobilnego Internetu w Europie Środkowo-Wschodniej: raportDane zgromadzone dzięki gemiusTraffic pokazują, że udział odsłon stron internetowych generowanych za pomocą urządzeń mobilnych jest wciąż mniejszy niż udział odsłon wykonywanych za pomocą komputerów stacjonarnych. Takiego wyniku można było się spodziewać, jednak, co ważne, udział odsłon mobilnych dynamicznie rośnie.
0 1 0 13.01.2012Widzew współpracuje z kolejnym brokerem reklamowymRTS Widzew Łódź nawiązał współpracę z firmą Active V Media, która będzie odpowiadać za pozyskiwanie reklamodawców na rzecz klubu.
0 1 0 13.01.2012Google Science Fair – konkurs dla młodych naukowców12 stycznia firma Google rozpoczęła drugą edycję Google Science Fair – globalnego konkursu naukowego przeznaczonego dla uczniów w wieku 13–18 lat. Zgłoszenia będą przyjmowane do 1 kwietnia.
1 1 0 13.01.2012Kampania wyprzedażowa Kia (wideo)Kampania promocyjna firmy Kia Motor Polska nawiązuje do mistrzostw w piłce nożnej UEFA Euro 2012.