2 1 0 0 1 12.10.2011Najnowsza kampania Platinum Max Expert (wideo)10 października ruszyła kampania telewizyjna marki Platinum Max Expert. Celem kampanii jest przekazanie, że w nowej linii olejów Orlen Oil – Platinum Max Expert – użytkownicy aut niemieckich, francuskich czy Forda znajdą produkt specjalnie stworzony do silników ich aut: Platinum V, XF czy F.
1 1 0 0 0 12.10.2011Jesienna kampania syropu i kapsułek Dexa (wideo)Z początkiem października ruszyła kampania promująca markę produktów przeciwkaszlowych Dexa należącą do Polpharmy.
0 1 0 0 0 12.10.2011Wydatki na reklamę wyborczą (szacuje dom mediowy Equinox)Wydatki na reklamę wyborczą, mniejsze niż przed 4 laty, nie wpłyną na wzrost wartości rynku reklamowego w Polsce. Tegoroczne wydatki reklamowe wygenerowane podczas wyborów nie będą miały znaczącego wpływu na całkowity wzrost wartości tego rynku w 2011 roku. W opinii Equinox Polska tempo wzrostu rynku reklamowego w 2011 będzie stabilne i powinno wynieść ok. 4–5 proc., a jego wartość na koniec roku szacowana jest na poziomie 7 mld zł.
0 1 0 0 0 12.10.2011Więcej praw dla konsumentów dzięki Radzie UEJak podaje UOKiK, 10 października Rada Unii Europejskiej przyjęła nową dyrektywę wzmacniającą prawa konsumentów. Nowe przepisy obejmą niemal wszystkie formy zakupów, dokonywanych zarówno w sklepie, jak i przez telefon, Internet, sprzedaż katalogową, a także w postaci umów zawieranych „na progu” mieszkania. Po wejściu w życie dyrektywy państwa członkowskie będą miały dwa lata na wdrożenie jej zapisów do krajowych porządków prawnych.
1 1 0 0 0 12.10.2011Kampania reklamowa Forda Fiesty (wideo)10 października rozpoczęła się kampania reklamowa nowej wersji Forda Fiesty. W działaniach promujących nowy wariant samochodu wykorzystano 30-sekundowe spoty telewizyjne emitowane w mediach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN) oraz w stacjach niszowych (kanały Polsatu, TVN, Discovery i At Media).
1 1 0 0 0 12.10.2011Edipresse wprowadza na rynek nowy tytuł (wideo)Wydawnictwo Edipresse prowadzi od 10 października kampanię wprowadzającą nowy dwutygodnik „Flesz. Gwiazdy & Styl”. Kampania obejmuje 30-sek. spot telewizyjny, jego wersję kinową, spot radiowy, layouty prasowe, outdoor oraz materiały POS i bannery internetowe.
0 1 0 0 0 12.10.2011Kompania Piwowarska podpisała umowę o współpracy z Animatic StudioAnimatic Studio zostało rekomendowanym producentem animatików reklamowych dla Kompanii Piwowarskiej. Firmy właśnie podpisały umowę o współpracy.
0 1 0 0 0 12.10.2011Połączenie Codemedia i Mediasense z Grupy ADVUsługi Codemedia z obszaru wykorzystania Internetu i mediów cyfrowych zostaną rozszerzone o kompetencje Mediasense w mediach tradycyjnych.
0 5 0 0 0 12.10.2011Prace nominowanych w konkusie Samsung Art Master do obejrzenia w CSW Zamku UjazdowskimW piątek 14 października o godzinie 18:00 w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski w Warszawie otwarta zostanie surrealistyczna, filmowa wystawa prac młodych artystów. Prezentowane prace to dzieła nominowane do nagrody głównej ósmej edycji konkursu Samsung Art Master. Wśród dzieł nominowanych do nagrody głównej dominują te stworzone z wykorzystaniem mediów – prace wideo i instalacje.
0 1 0 0 0 12.10.2011Ipsos kupił Synovate11 października międzynarodowa firma badawcza Ipsos zakończyła transakcję zakupu Synovate. Wartość transakcji to 525 milionów funtów (z wyłączeniem Aztec – 595,8 milionów euro przy kursie z 25 sierpnia 2011 r., gdzie 1 euro = 0,88120 funta). W ten sposób powstaje trzecia co do wielkości firma badawcza na świecie.